استاندار قزوین؛

انقلاب اسلامی ایران؛ مردمی‌ترین و دینی‌ترین تحول تاریخ جهان است

قزوین (پانا) - استاندار قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران مردمی‌ترین انقلابی است که با پشتوانه دینی در طول تاریخ بوقوع پیوسته و موجب بیداری ملت‌ها در منطقه شده است.

کد مطلب: ۸۹۱۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران؛ مردمی‌ترین و دینی‌ترین تحول تاریخ جهان است

عبدالمحمد زاهدی در مراسم گلبانگ انقلاب در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین اظهار کرد: چهل‌سالگی انقلاب اسلامی یادآور روزهای تاریخ‌ساز و حماسه سازی است که رژیمی ستم‌شاهی را سرنگون و حکومتی دینی را برپا کرد.
وی اظهار کرد: با ورود امام خمینی (ره) به میهن خون تازه‌ای در کشور جاری شد و ایران اسلامی توانست پس از قرن‌ها مردم‌سالاری دینی را تجربه کند.
استاندار قزوین تصریح کرد: امروز وظیفه‌داریم دستاوردهای معنوی و سیاسی و اقتصادی این انقلاب را که با خون هزاران شهید به‌دست‌آمده است را برای نسل جوان بازگو کنیم تا مردم قدردان این نظام باشند.
وی عنوان کرد: با مرور تاریخ می‌توان دریافت که در دوران ستم‌شاهی شاهد حضور مستشارانی بودیم که در همه امور ما دخالت می‌کردند و سردمداران حکومت جرئت استقلال و حق رأی نداشتند و دست بسته آمریکا بودند.
زاهدی با اشاره به وابستگی حکومت به دیگران بیان کرد: انتخاب مسئولان کشور نیز با نظر خارجی‌ها بود و این حقارت امروز نیز در برخی کشورهای منطقه دیده می‌شود و می‌تواند برای مردم درس عبرت باشد.
وی تصریح کرد: استقلال امروز ایران اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبری به‌دست‌آمده ارزشمند است و همه باید قدردان این شرایط باشیم.
استاندار قزوین افزود: دستاوردهای سیاسی، نظامی، دفاعی، علمی و هسته‌ای از دیگر نعمت‌های انقلاب اسلامی است که می‌تواند برای جوانان کشور افتخارآمیز باشد.
زاهدی اضافه کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امیدواریم مردم باشکوه‌تر از سال‌های قبل این ایام را جشن بگیرند و از انقلاب اسلامی صیانت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار