30میلیارد داروی قاچاق در البرز کشف شد

البرز(پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از کشف ۳۰ میلیارد ریال انواع داروی قاچاق در ۲ انبار خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
30میلیارد داروی قاچاق در البرز کشف شد

سرهنگ محمد نادر بیگی،رئیس پلیس آگاهی استان البرز،گفت: در پی کنترل انبارهای نگهداری کالا و به منظور پیشگیری از دپو کالای قاچاق ، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان ازوجود یک انبار نگهداری دارو به صورت قاچاق در شهرستان ساوجبلاغ مطلع و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از ماموران این اداره به همراه عوامل تعزیرات حکومتی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از انبار مذکور مقادیر زیادی دارو به ارزش 4 میلیارد ریال کشف و در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های تکمیلی اذعان داشتند که انبار اصلی نگهداری داروهای قاچاق در کرج است که بلافاصله ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۲۶ میلیارد ریال انواع دارو قاچاق کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که ارزش کالای کشف شده در مجموع ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تلاش برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ نادربیگی ضمن اشاره به کشف بیش از یک هزارو ۷۰۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در استان البرزگفت : طرح برخورد با کالای قاچاق در این استان با جدیت ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار