مجهز شدن کلیه شهرستان های استان یزد به مرکز سما

یزد (پانا) - رئیس مجتمع آموزشی فرهنگی سما با بیان اینکه در حال حاضر6 شهرستان مجهز به مرکز سما هستند، گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کلیه شهرستان‌های استان یزد مجهز به مرکز سما خواهند شد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مجهز شدن کلیه شهرستان های استان یزد  به مرکز سما

محمدرضا رحیمی رئیس مجتمع آموزشی فرهنگی سما در نشست خبری که با حضور معاون دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سما را سازمان مدارس ایران اسلامی معرفی کرد.

رئیس مجتمع آموزشی فرهنگی سما بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار و صد دانش‌آموز و 900 دانشجو در مرکز سما یزد مشغول به تحصیل هستند.

رحیمی از 6 شهرستان مجهز به مرکز سما خبر داد و افزود: کلیه شهرستان های استان به مناسبت چهلمین سالگرد مجهز به مرکز سما خواهند شد.

وی تاسیس هنرستان بهیاری را جز برنامه های چهلمین سالگرد عنوان کرد و تصریح نمود: رشته های رباتیک و تربیت بدنی برای پسران و رشته های گرافیک و عکاسی برای دختران در این مرکز راه اندازی خواهد شد.

در ادامه احمدزاده رئیس دانشکده فنی حرفه ای سما واحد یزد آموزش عالی فنی حرفه ای را به معنای آموزش فنی حرفه ای بعد از دبیرستان معرفی نمود.

وی نرخ رشد فنی حرفه ای در کشورهای توسعه یافته را به شرح ذیل بیان نمود؛

اروپا، 69 درصد، اقیانوسیه 62 درصد، آمریکا جنوبی 14 درصد و آسیا 11 درصد

احمدزاده فیلم سازی، نقاشی، گرافیک، امور اداری، تاسیسات، آسانسور و پله برقی و کاردان فنی روبات را هفت رشته مورد نیاز جامعه معرفی کرد.

این مقام مسئول از افتتاح مرکز مشاوره اشتغال و کسب و کار در چهلمین سالگرد خبر داد و افزود: یکی از موارد ضروری برای کشور استارت آپ می باشد که در مرکز سما افتتاح خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار