زنگ انقلاب در مدارس جم نواخته شد

بوشهر،جم(پانا)_مدیر آموزش و پرورش جم در آیین زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت مریم از آغاز عملیات اجرایی پروژه های آموزشی و ده ها برنامه فرهنگی، قرآنی، آموزشی و ورزشی در مدارس شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس جم نواخته شد

مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور فرماندار، امام جمعه موقت، مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان جم، معلمان و دانش آموزان در دبیرستان حضرت مریم(س) شهر جم برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش جم گفت: همزمان با سراسر کشور، صبح امروز، زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان به صدا در آمد.

خلیل نیکخواه با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت چهل سالگی انقلاب در همه مدارس شهرستان برگزار خواهد شد و برنامه‌های متعددی برای این دهه پیش بینی شده است.

وی از کلنگ زنی 30 کلاس درس در دهه فجر خبر داد و افزود: در دهه فجر امسال ٣٠ کلاس درس در قالب سه مدرسه امام صادق، علامه دهخدا و کوثر کلنگ زنی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش جم ادامه داد: این مدارس با همت نماینده محترم مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و از محل اعتبارات نفت می باشند.

نیکخواه تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر پروژه خیرساز چمن مصنوعی دبستان انقلاب روستای بهارستان نیز به بهره برداری می رسد.

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان جم گفت: محفل بزرگ قرآنی فجر انقلاب، کارناوال شادی دانش آموزی، همایش ورزشی، جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری، همایش نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در این ایام است.

گفتنی است مراسم زنگ انقلاب در بخش ریز نیز با حضور بخشدار و مسئولان محلی در مدرسه طوبی شهر انارستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار