زنگ انقلاب در هنرستان ریحانه بوشهر نواخته شد

بوشهر (پانا)_ در آیینی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر و مسوولان استان گلبانگ انقلاب در هنرستان ریحانه بوشهر نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ  انقلاب در هنرستان ریحانه بوشهر نواخته شد

مجید خورشیدی در آیین گلبانگ انقلاب در هنرستان نمونه ریحانه بوشهر گفت : ایجاد کانال مالی اروپا که در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی باعث شده تا اثر فشار تحریم های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران کاهش یابد.

خورشیدی افزود : این موفقیت ایران در عرصه دیپلماسی مرهون حضور موثر مردم در صحنه های مختلف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با مشارکت قشرهای مختلف و همراهی نیروهای مسلح با مردم به وقوع پیوست امروز نیز برای ادامه راه به این پشتیبانی و همراهی نیاز دارد.

خورشیدی بیان داشت : در 40 سال گذشته خدمات صادقانه ای به مردم ارائه شده و تلاش می شود با تداوم این خدمات رسانی کام مردم شیرین تر از گذشته شود.

خورشیدی تاکید کرد: دشمن بداند حتی اگر بیشترین فشارها بر ملت ایران وارد آید نمی تواند مردم را از استمرار حرکتی که از 40 سال پیش شروع شده بازدارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: تحریم ها وجود دارد اما به طور یقین با درایت مسئولان این تحریم ها و فشارها علیه ملت ایران اثر گذار نخواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: امروز دوران فراز و نشیب ها را پشت سر می گذاریم و با امید به آینده برای ایرانی مقتدرتر در عرصه های مختلف تلاش می کنیم.

ناصر کرمی با بیان این­که جشن پیروزی انقلاب اسلامی، جشن ملی کشور است ادامه داد: امسال به دلیل چهلمین سالگرد این انقلاب، برنامه­ های متفاوت و باشکوه­تر از هر سال در مدارس اجرا خواهد شد.

ناصر کرمی افزود: نسل جوان و انقلابی ایرانی اسلامی که با احساس مسئولیت و شجاعت از هویت خود دفاع می کنند، بهترین معجزه انقلاب است.

در این آئین با به نمایش گذاشتن صحنه هایی از تظاهرات و اجرای سرود های دسته جمعی انقلابی و به پرواز درآوردن چهل کبوتر زنگ انقلاب به صدا درآمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار