نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس کلات

کلات (پانا) - همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین ، مردم و دانش آموزان در آموزشگاه حاج امیرزاده روستای گرو و همزمان در مدارس شهرستان کلات نوای زنگ انقلاب طنین انداز شد .

کد مطلب: ۸۹۱۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نواختن  زنگ انقلاب در تمام مدارس  کلات

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش کلات در این مراسم گفت: یکی از نتایج این انقلاب اعتماد درست و صحیح به مردم است .که امروز ما در روستای گرو شاهد این اعتماد بودیم که قابلیت های روستا به خوبی نشان داده شد.
ماموریت دستگاه تعلیم و تربیت ، تربیت شهروندان اجتماعی است .
دستگاه تعلیم و تربیت چهار ماموریت مهم "هویت بخشی" ، "افسانه ستیزی" ، "باورمندی" و "ایجاد آرمان شهر" را به خوبی انجام داده است

بها دادن به هویت افراد، فرهنگ و کشور سه مقوله مهمی است که انقلاب اسلامی با اهدای افرادی همچون حسین فهمیده ها و رزمندگانی با هویت های اجتماعی و کار هایی شگرف، پایان دادن به افسانه های پوشالی که به خورد ملت می دادند، پیشرفت در علم و صنعت و ... ، رواج نظم انسانی و نزدیک کردن مردم به حیات طیبه ،بدست اورده است و اینها نیز همه از دستاوردهای این نظام است.
وی افزود: دستاوردهای آموزش و پرورش نیز بعد از انقلاب مثال زدنی است. ما توانستیم در حوزه بین الملل مدارس زیادی را در خارج از کشور ایجاد کنیم که فرهنگ اسلامی و ارزشی را در سراسر جهان رواج دهد. در حوزه قدرت نیز کاری انقلابی انجام شده است. قدرتی که برگرفته از مردم و ایدئولوژیک است. اعتماد به نفس ، بها دادن به مردم و اتکا به ولایت سه اصل مهم در نظام است .
داریوش پایسته در ادامه افزود: صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند و این انقلاب صد درصد حق مردم است. مردم در این انقلاب هم حق دارند و هم تکلیف.
مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات در جمع دانش آموزان، مردم و مسئولین کلات بیان کرد: جایگاه مردم در تمام تصمیمات باید دیده شود .چرا که با جان ،مال،زمان و حضور خود تکلیف خود را نسبت به انقلاب انجام داده اند.

پایسته در پایان اذعان کرد: هر گاه جایگاه مردم دیده شود ،طلیعه و طلوع رشد کشور به درستی انجام می شود.
کافیست به دور برمان به خوبی نگاه کنیم و آزادی ،رفاه و نشاط را در جامعه ببینیم ولی حق نداریم آنها را دستاویز رسیدن به اهداف میلی خود قرار دهیم زیرا که این مولفه ها ملی و همگانی است که همه ما در برابر تحقق بهتر آن مسئولیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار