معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

توسعه انسانی شاخصه مهم آموزش و پرورش است

بوشهر(پانا)_ معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: یکی از شاخص مهم آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه انسانی در ایران است.

کد مطلب: ۸۹۱۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه انسانی شاخصه مهم آموزش و پرورش است

دراین آیین که گراوند استاندار بوشهر معاونین و مدیران استانداری،الماسی نماینده جنوب استان امام جمعه فرماندار و جمعی ازمسئولان محلی حضور داشتند معاون رئیس جمهوردرسخنانی درجمع دانش آموزان و شرکت کنندگان در این مراسم سالروز ورود حضرت امام ره و آغاز دهه فرخنده فجر را تبریک گفت.

معصومه ابتکار بیان داشت: انقلاب اسلامی در همه حوزه‌های دستاوردهای مهمی داشته که یکی از آنها در حوزه آموزش بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه آموزش در توسعه شاخص‌های کیفی زندگی موثر بوده است، آموزش را یکی از شاخص‌های مهم توسعه دانست و افزود: انقلاب اسلامی سبب توسعه انسانی و بهبود شاخص‌های کیفیت زندگی، محیط زیست و سلامت در چهل پیروزی انقلاب شده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، دسترسی به آموزش را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دسترسی مردم به آموزش نسبت به قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بیشترین رشد در بخش سوادآموزی و آموزش ابتدایی رقم خورده است.

ابتکار با بیان اینکه سوادآموزی در بین دختران بیشترین رشد ثبت شده است، خاطر نشان کرد: میزان سواد پس از گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب تحول مهمی در جامعه ایجاد شد که آمار سوادآموزی در بین دختران حکایت از رشد آموزش در بین این قشر و بهبود شرایط تحصیلی دختران است.

وی، با بیان اینکه 12 بهمن مردم یکصدا شاه ستم‌کار را بیرون کردند افزود: در این روز امام راحل به میهن اسلامی وارد شد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت : وقتی که انقلاب پیروز شد خیلی پدران شما دانش آموزان هم شاید متولد نشده بودند انقلاب شد تا مردم حق رای داشته باشند و حاکم بر سرنوشت خویش شوند وبا رای خود حاکمان ومدیران جامعه خویش را انتخاب کنند درآینده شما دانش آموزان هم بزرگ می شوید و می توانیدرای بدهید و مسئولین کشور خود را انتخاب کنید. شرکت می‌کنند.

در این آیین گلبانگ انقلاب در مدرسه شهید باهنر عسلویه با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار و جمعی از مسئولان عسلویه نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار