مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:

همدان میزبان دومین جشنواره فیلم کوتاه کمدی در سطح جهان

همدان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان عصر امروز در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب از رقم خوردن رویدادهای بزرگ در سال آینده خبر داد که از جمله آن ها می توان به برگزاری جشنواره فیلم کوتاه کمدی درسطح ملی و بین المللی برای دومین بار درجهان و اولین بار در کشور اشاره کرد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
همدان میزبان دومین جشنواره فیلم کوتاه کمدی در سطح جهان

درویش نژاد در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: در جشنواره فیلم کوتاه کمدی میزبان هنرمندان این حوزه از نقاط مختلف جهان خواهیم بود چون هنر جدا از بحث سیاست است و تنها نماینده های اسراییل اجازه حضور دراین جشنواره را ندارند.
درویش نژاد درخصوص برنامه هایی که در لیست اجرا قرار دارند گفت: تعدادی از این برنامه ها مرتبط با دهه فجر هستند که می توان اجتماع سوای سرو ویژه هنرمندان که در گنجنامه برگزار خواهد شد، همایش تجلیل از 40 هنرمند معاصر همدان، برگزاری اردوی هنرمندان در غار علیصدر با هدف ایجاد فضای مفرح برای هنرمندان و همچنین برگزاری شب شعر فاطمی را نام برد.

او افزود: بعد از ایام فاطمیه جشن شاد پیمایی که شامل پیاده روی خانوادگی همراه با اجرای برنامه های مختلف است را خواهیم داشت که هدف اصلی آن ایجاد فضای شاد در شهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم های کوتاه مستند جهان اسلام در همدان گفت: در حال هماهنگی و بسترسازی این جشنواره هستیم.

درویش نژاد در پایان از پیشرفت 50 درصدی پیگیری های تفاهم نامه خواهر خواندگی با یکی از کشور های اروپایی در زمینه تئاتر خبر داد و گفت: سرمایه های اصلی هنر، کودکان و نوجوانان هستند و باید فضایی را ایجاد کنیم که باعث رشد وپ یشرفت افراد مستعد شود چراکه هنر همواره باعث ایجاد نشاط و سرزندگی در بین مردم جامعه می شود و مهم ترین ثمره طولانی شدن شادی و لبخند مردم ،کاهش بزهکاری و دیگر بحران های اجتماعی است.

رضوانه شعبانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار