در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح های زودبازده در استان البرز؛

وزیر صمت: برای حفظ وضعیت فعلی تولید و اشتغال بر اساس منویات رهبری همه باید تلاش کنیم

تهران (پانا) - وزیر صنعت، معدن و تجارت از مدیران و مسئولین درخواست کرد برای اجرای فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حفظ وضعیت فعلی تولید و اشتغال، جهاد است، تلاش کنند.

کد مطلب: ۸۹۱۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
وزیر صمت: برای حفظ وضعیت فعلی تولید و اشتغال بر اساس منویات رهبری همه باید تلاش کنیم

به گزارش شاتا، رضا رحمانی در مراسم آغاز عملیات اجرایی چهل هزار پروژه در چهل سالگی انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه رفع محرومیت مناطق مختلف کشور یکی از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب است، گفت : واحدهای مختلف وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش خصوصی با تمام قوا کمک می کنند این ۴۰ هزار پروژه در زمان تعیین شده به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تمام عیاری با دشمنان و استکبار جهانی قرار داریم، افزود: در این جنگ اقتصادی، حوزه صنعت، معدن و تجارت در خط مقدم این جبهه قرار دارد که همکاران ما در کل کشور بسیج هستند و با روحیه بسیجی تلاش می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه دولت، فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حفظ وضع فعلی تولید و اشتغال جهاد است، را نصب العین قرار داده است، تصریح کرد : از همه دستگاه های دولتی و استانداران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی انتظار داریم برای اجرای این فرموده رهبری، کمک کنند و این کار نیاز به بخشنامه ندارد.

رحمانی افزود: مشکلات اساسی کشور، اعم از فقر، بیکاری و رفع محرومیت با افزایش و رونق تولید در کشور رفع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار