افتتاح 13طرح شهری در قیامدشت

شهرری (پانا) - شهردار قیامدشت گفت: 13 طرح عمران شهری با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال همزمان با ایام دهه مبارک فجر در این شهر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

کد مطلب: ۸۹۱۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد

حسین ترکاشوند به مناسبت دهه ی فجر به چند نمونه از برنامه های اجرایی پیش رو پرداخت.

او بیان کرد: طرح تملک و بازگشایی خیابان حضرت ولیعصر(عج) به عنوان شاخص ترین طرح حوزه مدیریت شهری در یکسال گذشته اجرایی شد و در این ایام مبارک به بهره برداری می رسد.

شهردار قیامدشت تصریح کرد: این طرح با گذشت 20 سال با استقرار شهرداری و اختصاص 80 میلیارد ریال به سرانجام رسید و بخشی از بار ترافیکی شهر را حل کرد.

ترکاشوند از کلنگ زنی طرح احداث بوستان 20 هکتاری در ضلع شرقی شهر قیامدشت به عنوان دومین طرح مهم این ایام نام برد و گفت: این پروژه که به عنوان یکی از بزرگترین بوستان های جنوب استان تهران به شمار می رود، مطالعات اولیه آن به سرانجام رسیده است.

او ادامه داد: موارد مختلفی همچون شهربازی، سالن ورزشی، زورخانه، سالن کشتی، فضای سبز و... در این بوستان پیش بینی شده که با احداث و بهره برداری از این طرح، محیطی مطلوب برای رفاه شهروندان ایجاد می شود.

شهردار قیامدشت بهره برداری از ساختمان شماره 2 اورژانس، طرح اصلاح و زیباسازی بلوار امام خمینی(ره)، ایجاد شبکه روشنایی بلوار حصار امیر و عملیات بازسازی ساختمان حوزه خدمات شهری شهرداری قیامدشت را از دیگر طرح های مهم در این شهر عنوان کرد.

وی افزود: ساختمانی تحت عنوان مرکز فرهنگی باغ راه در ابتدای ورودی شهر قیامدشت به منظور استفاده از آسیب دیدگان اجتماعی همچون انجمن معتادان گمنام و گروههای موسوم به NA ، AA با امکانات مطلوب و سیستم های آموزشی راه اندازی شده است.

ترکاشوند ادامه داد: همچنین این افراد، کلاس‌های آموزشی و جلسات دورهمی خود را طبق برنامه زمانبندی در این مرکز برگزار می‌کنند.

وی یادآور شد: آسفالت معابر فرعی و اصلی، احداث سالن‌های رختکن ویژه زمین های چمن، اصلاح سیستم روشنایی بوستان‌ها و ساختمان نگهبانی شهرداری قیامدشت از دیگر طرح‌های افتتاحی در فجر 97 به شمار می رود.

شهردار قیامدشت اظهار کرد: در راستای زیباسازی فضای بصری این شهر و جمع آوری داربست‌های غیرمجاز، تعداد 60 پایه تبلیغاتی ویژه اطلاع‌رسانی در سطح شهر در نقاط پر‌تردد و همچنین مقابل ادارات و مساجد نصب شده است.

ترکاشوند گفت: کلنگ احداث بوستان زیتون با وسعت 35 هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد ریال نیز در ایام دهه فجر به زمین زده خواهد شد.

/خبرنگار:زهراسادات میری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار