با حضور معاون رییس جمهور:

زنگ نمادین انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک بندرعباس نواخته شد

هرمزگان (پانا) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زنگ نمادین انقلاب، امروز در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک بندرعباس نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۱۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نمادین انقلاب در دبیرستان دخترانه شاهد ناحیه یک  بندرعباس نواخته شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان ، در این آیین که با حضور دکتر کلانتری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، همتی استاندار هرمزگان، دادی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش، نماینده های مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی همراه بود، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی در طول 40 سالگی انقلاب اسلامی در حوزه اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و زیر بنایی داشته است اما بزرگترین دستاورد آن، پشتوانه مردمی است.

عیسی کلانتری افزود: بدون حمایت مردم از این نظام و انقلاب به طور قطع نمی توانستیم با این همه توطئه ها موفق باشیم. وی بیان داشت: به کوری چشم دشمنان تا زمانی که ما از ملت جدا نیستیم، جمهوری اسلامی ایران نیز پابرجا خواهد بود.

معاون رییس جمهوری اظهار داشت: به لطف خداوند و با حمایت های رهبر فرزانه انقلاب و پشتوانه ی مردمی، جمهوری اسلامی ایران همیشه پیروز بوده و آمریکا و ایادی آن هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

کلانتری ادامه داد: در این چهل سال انقلاب نیز همواره امنیت در ایران پابرجا بود و این در حالی است که دشمنان نظام تمام سعی خود را کردند که آبی راحت از گلوی مردم بیرون نرود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست همچنین ادامه داد: محیط زیست میراثی ارزشمند و گرانبها برای آیندگان است و بدون حفظ محیط زیست نمی توانیم کشور و جهان را مدیریت کنیم.

کلانتری گفت: حفظ محیط زیست تنها توسط هفت هزار پرسنل سازمان محیط زیست، باوری غلط است، چرا که محیط زیست متعلق به همه مردم است و همه 83 میلیون ایرانی باید در حفظ محیط زیست کوشا باشند.

وی بیان داشت: در طول چهل سال انقلاب جمهوری اسلامی ایران در مسایل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و نظامی موفق عمل کرده است اما به جرات می توان گفت که در حفظ محیط زیست تا این حد موفق نبوده ایم.

معاون رییس جمهوری با اشاره به این که ما با منابع و خاک، آب و هوایمان، خوب رفتار نکردیم، اظهارداشت: محیط زیست یعنی حفظ بهداشت، حفظ نظم و نظام و جلوگیری از آلودگی خاک، آب و هوا است که در این زمینه موفق نبوده ایم و باید تلاش مان را چندین برابر کنیم تا برای مردم و آیندگان محیط زیستی سالمی را به یادگار بگذاریم.

کلانتری گفت: محیط زیست را نباید یک نسل، چند سال و متعلق به این دولت و آن دولت ببنیم بلکه حفظ محیط زیست نیاز به کمک همه مردم، مراجع تقلید، عالمان دینی، اساتید و معلمان دلسوز به این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی ادامه داد: مردم باید محیط زیست شان را حفظ کنند و در این راستا ابتدا باید تلاش شود که زباله تولید نکنیم و در مرحله دوم زباله ها را جمع آوری کنیم.

معاون رییس جمهوری اسلامی همچنین با اشاره به دوم فوریه روز جهانی تالاب ها نیز اظهارداشت: امروز شنبه روز جهانی تالاب ها را در شهرستان بندرخمیر گرامی می داریم، چرا که تالاب ها بخش بزرگی از محیط زیست را تشکیل می دهند و نباید با مصرف بی رویه تالاب ها را خشکاند.

کلانتری یادآورشد: مصرف بی رویه و بیش از حد هر چیزی، محیط زیست را با تهدید مواجه می کند و ظرفیت کره زمین را نیز تحلیل می کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس هم در این مراسم گفت: بعد از ۴۰ سال انقلاب شکوهمند اسلامی همه جهانیان پذیرفته اند که آمریکا رفتنی و شکست خورده این میدان است.

آیت الله نعیم آبادی افزود: یکپارچگی و اتحاد ما به جهانیان نشان داد به راحتی می‌توانیم دشمنان را نابود کنیم. وی گفت: با بصیرت شناسی و ولایت مداری ملت ایران تمام نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی را خنثی می‌کند.

تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب، خانواده‌های شهید اصغر حیدری، شهید عبدالوهاب راهبر و شهید عبدالحمید سالاری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار