در مرحله فینال رقابتهای قهرمانی فوتبال مدارس کشور:

تیم فوتبال دانش آموزی اصفهان قهرمان شد

هرمزگان (پانا) - سی و ششمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور جام شهدای مدافع حرم بعد از ظهر امروز با قهرمانی تیم اصفهان در ورزشگاه تختی بندرعباس پایان یافت.

کد مطلب: ۸۹۱۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال دانش آموزی اصفهان قهرمان شد

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پانا هرمزگان گفت: سی و ششمین دوره مسابقات فوتبال مدارس کشورجام شهدای مدافع حرم، یادواره سردار شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان بعد از ظهر امروز با قهرمانی تیم اصفهان در بندرعباس به پایان رسید.

باقری در ادامه افزود: در دیدار پایانی این رقابت‌ها که عصر امروز در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار شد، تیم اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر تیم آذربایجان شرقی را مغلوب کرد و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

دبیر عالی این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد : با انصراف تیم بوشهر در دیدار رده بندی صبح امروز ، نتیجه این دیدار ۳ بر صفر به سود تیم هرمزگان اعلام شد و مقام سوم این رقابتها به تیم میزبان رسید.

این مسئول در پایان از کلیه تیمهای شرکت کننده ، مربیان و سرپرستان ، مسئولین فدراسیون فوتبال دانش آموزی و مسئولین کمیته های برگزاری و تمامی دست اندرکاران این دوره از مسابقات صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار