ظرفیت دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: در راستای پیشبرد اهداف تعیین‌شده باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کنیم که این امر در اولویت است.

کد مطلب: ۸۹۰۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده می‌شود

علی غیاثی ندوشن در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی در اردبیل اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست های وزارت ارشاد، هماهنگی و هم‌افزایی دستگاه‌های هم‌خانواده در استان‌هاست و ارتباط و انسجام بسیار خوبی نسبت به گذشته در این زمینه ایجاد شده است .

او با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سازمان‌های هم‌خانواده افزود: در این زمینه بحث بر سر محدود کردن اختیارات سازمان‌های هم‌خانواده نیست بلکه هر چقدر بتوانیم ارتباط بین سازمان‌های هم‌خانواده را بیشتر کنیم بسیاری از مسایل فرهنگی و هنری حل خواهد شد و این ارتباط از هر جهت ضروریست.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: جلسات شورای اداری و جلسات سازمان‌های هم‌خانواده به صورت دوره‌ای در شهرستان‌ها نیز باید برگزار شده و در راستای پیشبرد اهداف تعیین‌شده باید از ظرفیت دیگر دستگاه‌ها در برنامه‌های فرهنگی و هنری استفاده کنیم که این امر در اولویت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: با برگزاری چنین نشست‌هایی در طول سال، سعی بر این داریم که دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان اردبیل از سیاست‌های کلان و راهبردی وزارتخاته مطلع شوند و هم اینکه، نقطه نظرات مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده به وزارتخانه منتقل شود.

سیدناصر اسحاقی بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با جلب مشارکت و همکاری‌های لازم زمینه برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی و هنری را در سطح استان فراهم آوریم و در این حوزه گام‌های جدی و اساسی برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار