برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختردرورامین

ورامین (پانا) - در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی جشن تکلیف و عبادت دانش آموزان آموزشگاه استثنایی حضرت علی بن ابی طالب (ع) ورامین برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختردرورامین

جشن تکلیف دانش آموزان دختر ابتدایی دبستان استثنایی حضرت علی بن ابی طالب (ع) شهرستان ورامین با حضور جمالی رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، امیر محمدی مدیر آموزش و پرورش ، اعضای شورای معاونین و کارشناسان امور تربیتی آموزش و پرورش در تالار دشت بهشت ورامین برگزار شد .

در این مراسم معنوی مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن تبریک به دانش آموزان به منظور رسیدن به سن تکلیف اظهار کرد : سن تکلیف نوید بخش شروع تکامل بندگی است .

محمدی گفت : امروز برای شما دانش آموزان عید بزرگی است چرا که مرحله جدیدی از زندگی برای شما رقم خورده و از نظر جسمی و روحی به حدی رسیده اید که می توانید تکالیف الهی را انجام دهید .

او در ادامه افزود : امروز فرایض دینی به دانش آموزان دختر واجب می شود و این توفیق بزرگی هست که خداوند به آنان عطا کرده و لازم است تا دختران بیش از پیش با دستورات دینی آشنا شوند.

او بیان کرد : برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان در راستای ترویج فرهنگ دینی ، قرآنی و توسعه عفاف و حجاب در مدارس و جامعه انجام می شود تا روح معنوی در جامعه حاکم شود .

مدیر آموزش و پرورش ورامین تصریح کرد : یکی از مهمترین اعمال بندگان نزد خداوند برپایی نماز است زیرا نماز بهترین وسیله برای ارتباط با خداوند هست و اگر از همین امروز دانش آموزان در عمل به فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر هوس های شیطانی نخواهند شد.

محمدی خاطر نشان ساخت : این برنامه ها کمک می‌کند تا توانمندی های دانش‌آموزان استثنایی بروز داده شود و دانش آموزان به جامعه معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار