خدمات الکترونیکی بیمه ای در 35 بیمارستان استان اصفهان اجرا می شود

کاشان ( پانا) - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: الکترونیکی شدن خدمات بیمه ای در 35 بیمارستان استان اصفهان اجرا شده و این سازمان به دنبال همگانی شدن این طرح است وبخش دوم آن در کاشان اجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خدمات الکترونیکی بیمه ای در 35 بیمارستان استان اصفهان اجرا  می شود

به گزارش پانا کاشان طاهر موهبتی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم زمینه ای فراهم شود که از ابتدای سال 98 در هر استان به فراخور پیشرفت این طرح آزمایشی، یک شهرستان زیر پوشش خدمات الکترونیکی از جمله در زمینه نسخه نویسی قرار بگیرد .

وی افزود: اقدام های بسیار مثبت و ارزشمندی در زمینه رسیدگی به اسناد الکترونیکی و داده ها در استان اصفهان صورت گرفته و پیش بینی شده است که دو بیمارستان دیگر نیز در سه ماهه نخست سال آتی زیر پوشش این طرح قرار بگیرد .
وی تصریح کرد: زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات 30 درصد نیازهای الکترونیکی شدن، است اما بخش زیادی از اجرای این طرح وابسته به تغییر رویکرد و رفتار سازمانی است.
وی تاکید کرد: هر چقدر بتوانیم زیرساخت های فناوری اطلاعات و دولت الکترونیک در بخش سلامت را عملی کنیم، علاوه بر مدیریت درست منابع می توانیم در رفتارهایی مانند مصرف دارو به نتیجه های بهتری برسیم.
موهبتی گفت: در مرحله نخست این طرح که در بخش بستری اجرا می شود، بررسی نسخه ها به صورت الکترونیکی بوده تا اسناد و اطلاعات فرستاده شده از سامانه سپاس وزارت بهداشت و بیمارستان‌ های دولتی به بیمه، در این سامانه ارتباط قرار بگیرد .

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران همراه با سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت بهره برداری از هشت طرح بهداشتی و درمانی روز جمعه به کاشان سفر کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار