مراسم شهرستانی گلبانگ " انقلاب " در آموزشگاه خیر ساز مرحوم حسنعلی علیپور ناحیه یک اردبیل برگزار شد

اردبیل (پانا) - با افتتاح آموزشگاه 6 کلاسه تیز هوشان متوسطه دوره اول خیر ساز زنده یاد حسنعلی علیپور، گلبانگ انقلاب با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

کد مطلب: ۸۹۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم شهرستانی گلبانگ " انقلاب " در آموزشگاه خیر ساز مرحوم حسنعلی علیپور ناحیه یک اردبیل برگزار شد

در این آیین فرماندار اردبیل با عنوان اینکه فشارهای خارجی ایران را در مسایل مادی در تنگنا قرار داده است، گفت: با تلاش و تدبیر مسولان کشور و آینده نگری جوانان ایران اسلامی کشور را در مسیر توسعه قرار خواهیم داد و این فشارها هیچ لطمه ای به راهی که در پیش داریم نخواهد رساند.

جواد زنجانی با اشاره به پروژه هایی که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد، خاطر نشان ساخت: 250 پروژه آموزشی، بهداشتی، ورزشی و اقتصادی استانی در این ایام افتتاح خواهد شد.

زنجانی با بیان اینکه عملیات گاز رسانی به 100 روستا در ایام دهه فجر انجام خواهد شد از افتتاح بیمارستان 120 تخته امام رضا (ع) خبر داد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز با بیان اینکه 305 مدرسه در سطح استان با 1 هزارو 475 کلاس درس در قالب تخریب، بازسازی و مقاوم سازی به چرخه تعلیم و تربیت وارد شده است، گفت: 1 هزارو 198 آموزشگاه نیز به سیستم های حرارتی استاندارد مجهز شده اند.

دولت لطفی از افتتاح 27 پروژه آموزشی و پرورشی با 147 کلاس درس در دهه مبارک فجر خبر داد و اظهار داشت: 14 پروژه نیمه تمام در قالب تخریب، بازسازی و نوسازی در سطح استان تا پایان سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم با تشکر از خانواده مرحوم علیپور و مالک جعفرزاده که در احداث این آموزشگاه مشارکت داشتند، گفت: با مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی روزی فراخواهد رسید که بی نیازی به مدرسه سازی در استان را جشن بگیریم.

جواد قرآن نویس همچنین از مشارکت خیری که نامش را فاش نکرد، برای احداث آموزشگاهی در منطقه محروم ایران آباد اردبیل خبر داد و خاطر نشان ساخت: مجمع خیرین مدرسه ساز استان این توان را دارد که در صورت تهیه پروانه ساخت، این آموزشگاه را تا پایان شهریور ماه سال 98 تحویل آموزش و پرورش دهد.

او همچنین افزود: مجمع خیرین استان هزینه تحصیلی 100 نفر دانش آموز بی سرپرست در این منطقه محروم تا پایان دوره دانشگاه بر عهده خواهد گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان نیز با عنوان اینکه ایران در تولید علم بعد از انقلاب در دنیا حرفی برای گفتن دارد، گفت: موسسات آماری وو علمی معتبر در جهان تولید علم در ایران را 13 برابر متوسط جهانی اعلامک کرده اند که پیش بینی می شود ایران در تولید علم در 10 سال آینده به رتبه 6 جهان دست پیدا کند.

به گفته سرهنگ پاسدار شکر عبدی ترس دشمنان ایران بواسطه پیشرفتی است که جوانان محقق ما در عرصه های علمی بدان نایل شده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اردبیل نیز در این آیین با تشکر از همسر زنده یاد علیپور گفت: خیرین انسان های وارسته ای هستند که خدمات شایانی را به آموزش و پرورش جوانان این مرزو بوم ارائه داده اند.

آموزشگاه زنده یاد حسنعلی علیپور با زیر بنای 1475 متر مربع دارای 6 کلاس درس و 13 اتاق اداری بوده که با هزینه 1 میلیارد و 110 میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار