راه پیشرفت کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد

کرمان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم نمادین زنگ انقلاب گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۵۰۰۰ شهید فرهنگی مسیر انقلاب را هموار کردند.

کد مطلب: ۸۹۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
راه پیشرفت کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد

احمد اسکندری نسب گفت:شنیدن نام انقلاب اذهان را به سمت امام راحل برده وبعد از گذشت ۴۰سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز از آن به انقلاب ارزشها نام می‌برند .

وی خطاب به دانش آموزان دلیل ماندگاری نام و یاد امام را خدایی بودن و نیت الهی امام راحل دانسته و گفت:در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در یک تحلیل ساده مشخص میشود دستاوردهای انقلاب قابل شمارش نیست .

وی ضمن تشکر از معاونت پرورشی اداره کل در خصوص برگزاری برنامه های مختلف منجمله مدیریت و اجرای نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ادارات،برگزاری سرود 1200 نفره در مصلی کرمان و ... گفت :راه پیشرفت کشور از آموزش و پرورش می‌گذرد و دراین چهل سال ‌پیشرفتهای زیادی در کشور از آموزش و پرورش شروع شده و فرهنگیان و دانش آموزان نیز پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی درصد باسوادی افراد را ۹۳درصد اعلام کرد و افزود:این پیشرفت میسر نبود مگر با تلاش فرهنگیان فرهیخته که دراین چهل سال حماسه آفریدند و شاهد رشد کشور هستیم .

اسکندری گفت: حضور ۴۰۰هزار دانش آموز در مسابقات قرآن و عترت ،کلنگ زنی و افتتاح ۷۷پروژه از جمله فعالیتهای انجام شده در این ایام می باشد.

اسکندری نسب گفت:دانش آموزان عزیز شما نسل چهارم انقلابید و دشمن سعی بر ایجاد شکاف بین شما و اسلام و نظام را دارد مهارت و دانش لازم را فرا گیرید و دنبال زندگی شرافتمندانه باشید و با تلاش و فرا گیری علم و دانش و اخلاق خودتان را برای مدیریت‌های آینده آماده کنید و پاسدار حرمت خون شهدا باشید وتلاش کنید باعث افتخار کشور شوید.

وی در انتها به برخی از پیشرفتهای آموزش وپرورش در زمینه های مختلف اشاره کرد که عبارتند از :

۱- تاسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان باهنر و رجایی

2- سازمان دانش آموزی

3- توسعه فرهنگ تحقیق و پژوهش

4- جذب خیرین مدرسه ساز که ۲۰۰۰کلاس درس توسط خیرین ساخته شده و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار