استاندار فارس: اجرای سند تحول بنیادین گامی در راستای توسعه یافتگی در کشور است

شیراز (پانا) - عنایت اله رحیمی صبح امروز در آیین نواخته شدن نمادین زنگ انقلاب در شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تبریک به مناسبت چهل سالگی انقلاب، ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای انقلاب و تبریک جشن چهل سالگی انقلاب گفت: امروز یادآور خاطرات شیرین گذشته است که با دلاورمردی‌های مردمی انقلابی به اینجا رسیده است.

کد مطلب: ۸۹۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: اجرای سند تحول بنیادین گامی در راستای توسعه یافتگی در کشور است

او ادامه داد: کشورهایی که امروز به عنوان کشورهای توسعه‌یافته در دنیا شناخته شده‌اند از مسیر آموزش و پرورش گذشته‌اند.

او افزود: کشوهای توسعه‌یافته بر سرمایه گذاری در آموزش و پرورش هزینه کرده‌اند و آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان را سرلوحه و اولویت خود قرار داده‌اند، چرا که یقین دارند هزینه در آموزش و پرورش خروجی آن مستقیم وارد جامعه می‌شود.

رحیمی اظهار داشت: یقین داریم که اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش میتواند با تعیین نقش‌های خاص برای معلمان و دانش‌آموزان در ایجاد جامعه‌‌ای ایده‌آل و توسعه یافته با شهروندانی قانونمدار،نوع دوست مسوولیت پذیر و توانمند، کمک کند.

رحیمی اظهار داشت: افتخار میکنیم که امروز همه مدیران ما در کشور خود را خدوم ملت میدانند و برای خدمت رسانی به جوانان مصمم هستند وهمه مسوولان از سطوح خرد تا کلان امیدشان به شما آینده‌سازان مملکت است و به وجود شما افتخار می‌کنند.

در این مراسم همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب توسط استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش فارس و سایر مسوولان استان نواخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار