لیلا زارع با «ارمغان تاریکی» در شبکه4

تهران (پانا) - مجموعه تلویزیونی «ارمغان تاریکی» به کارگردانی جلیل سامان، در ایام الله دهه فجر هر شب از شبکه چهار سیما پخش می شود.

کد مطلب: ۸۹۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
لیلا زارع با  «ارمغان تاریکی» در شبکه4

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، سریال«ارمغان تاریکی» به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی هر شب پنجاه دقیقه بامداد به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

«ارمغان تاریکی» یک درام روان‌شناسانه است که در بستر سیاسی شکل می‌گیرد و رویدادهای آن مربوط به سال‌های ۶۱ تا ۷۵ است. داستان این سریال درباره دانشجوی عکاسی به نام مجید است که در اوایل انقلاب ،دچار انحراف شده و به عضویت سازمان مجاهدین خلق در می‌آید. مجید از طرف سازمان ماموریت می‌یابد تا برای نفوذ به خانواده انقلابی و مذهبی یکی از فرماندهان جنگ، با برادرزاده او ازدواج کند و سپس اهداف تشکیلات را دنبال نماید. به مرور زمان، مجید دلباخته آن دختر می‌شود و در دو راهی بین عشق و وابستگی به سازمان قرار می‌گیرد. . .

در این مجموعه آرش مجیدی، لیلا زارع، امیر آقایی، سودابه بیضایی، مجید مشیری، شهین تسلیمی، سعیده عرب و تعداد دیگری از هنرمندان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«ارمغان تاریکی » به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر شب پنجاه دقیقه بامداد از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 18 بازپخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار