زنگ انقلاب در مدارس منطقه چهاردانگه طنین‌انداز شد

چهاردانگه (پانا) - به مناسبت چهلمین سالروز پیروی انقلاب اسلامی ایران و ورود حضرت امام خمینی (ره) مراسم نمادین زنگ انقلاب با حضور امام‌جمعه و بخشدار چهاردانگه و رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه در دبیرستان دخترانه فرزانگان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در مدارس منطقه چهاردانگه طنین‌انداز شد

حجت الاسلام و المسلمین گلوردی امام جمعه بخش چهاردانگه، پس از نواختن زنگ انقلاب با تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و تلاش در جهت پاسداری از آنان گفت : همه ما باید امروز به این انقلاب اسلامی که توسط حضرت امام‌(ره) بنیان‌گذاری شد افتخار کنیم که این انقلاب به سراسر جهان در حال صادر و گسترش است.

او افزود: امروز شاهد آن هستیم که انقلاب اسلامی توسط شیخ زکزاکی از شاگران حضرت امام‌ خمینی(ره) که در روز های اول انقلاب پس از دیدار با پیر‌جماران شیعه شد و توانست جمعیت مسلمانان و شیعیان در نیجریه را از 1000 نفر به بیست میلیون نفر افزایش دهد.

گلوردی با توضیح اینکه در حوزه علیمه قم از 120 کشور جهان از جمله کشور آمریکا طلبه حضور دارد، ادامه داد: وظیفه شما نخبگان، معلمان و مسئولان این است که این دستاوردهای عظیم جمهوری‌اسلامی ایران را به مردم و جوانان دهه چهارم انقلاب بیان کنید که چگونه از زیر بار استعمار و استکبار خارج شده و امروز به روی پای خویش ایستاده‌ایم.

در ادامه این مراسم سعیده سید مومن، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی خطاب به معلمان گفت: این دهه فرصتی مغتنم برای بازگو نمودن دستاوردهای انقلاب در کلاس های درس است و امروز دانش‌آموزان ما باید با درس انقلاب و ولایت آشنا شوند.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده مسابقات قرآنی، علمی و پژوهشی در سطح استان و کشور تقدیر به عمل آمد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار