نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ناحیه یک ری

شهرری (پانا)- همزمان با مدارس سراسر کشور زنگ انقلاب در مدارس شهرری و به صورت پایلوت در مدرسه شهید باهنر شهرری توسط رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه به صدا درآمد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ناحیه یک ری

در این مراسم که با حضور رئیس،شورای معاونین و کارشناسان بخش‌های مختلف اداره و اجرای برنامه حاملین قرآن و قرائت کلام‌الله مجید آغاز شد؛ بهروز نصیری رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: فجر انقلابی با مجاهدت‌ها و مبارزات آحاد مختلف مردم که جوانان و دانشجویان و دانش آموزان نیز از ارکان اصلی آن بودند در کشور به ثمر نشست و رژیم استبدادی شکست خورد و پیرو آن جمهوری اسلامی ایران مطابق با آموزه‌های دینی برپا شد.

نصیری با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: توجه به سه اصل در این ایام حائز اهمیت است که اولین آن‌ها ایمان و اعتقاد به راه، به نظام به مملکت و ایمان به پرچمی که برای استقلالش هزاران شهید دادیم و ما مدیون خون شهداییم.

او به اتحاد به عنوان اصل دوم اشاره کرد و ادامه داد: اتحاد و کنار هم بودن برای ساختن کشور و حرکت دسته‌جمعی برای سازندگی از مواردی است که باید همیشه در نظر بگیریم و بدانیم برای ساختن مملکت نباید منتظر دیگران باشیم و خود باید قدم برداریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: سومین اصل امتداد راهیست که دیگران با ایمان و امید طی کرده و برایش زحمت کشیده‌اند و ما امانتدار مکتب آنهاییم.

او با بیان این‌که ارزش‌های اسلامی باید تثبیت و نهادینه شوند، عنوان کرد: این ارزش‌ها باید نهادینه شوند تا نسل آینده نیز ادامه دهنده‌ی راه باشند.

در پایان برنامه و با نواخته شدن زنگ انقلاب گروه سرود مدرسه اقدام به اجرای سرودهای مناسبتی کردند.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار