محمد صیدلو: مدیران متولی اصلی استعدادیابی دانش آموزان هستند

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مدیران را متولیان اصلی استعدادیابی دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۹۰۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: مدیران متولی اصلی استعدادیابی دانش آموزان هستند

با حضور معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت وزیر آموزش و پرورش، رئیس فدراسیون دانش آموزی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، کارشناسان تربیت بدنی شهرستان های استان تهران و نفرات برتر رشته های ورزشی، آئین تجلیل از ۲۴۵ نخبه و مدارس برتر در المپیادها و مسابقات ورزشی شهرستان های استان تهران در سالن اجتماعات ولایت این اداره کل برگزار شد.

محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه مدیران مدارس باید در آماده کردن زیرساخت‌های ورزشی در مدارس اهتمام ویژه داشته باشند، اظهار داشت: در تجهیز و آماده کردن فضای مناسب ورزشی برای دانش آموزان به هیچ وجه نباید کوتاهی کرد.

او افزود: اگردر مجهز کردن مدرسه به امکانات ورزشی سهل انگاری کنیم بی‌شک پیام تعلیم و تربیت را به خوبی درک نکرده ایم و نیازمند بازنگری دوباره ایم.

صیدلو ، با اشاره به اینکه در این همایش از ۲۴۵نخبه ورزشی شهرستان‌های استان تهران تجلیل می‌شود، تاکید کرد: قطعا در آینده نه چندان دور نام این دانش آموزان به عنوان قهرمان در عرصه های بین‌المللی در ورزش شنیده خواهد شد و افتخار آمیز کشور عزیز ایران خواهند بود.

این مقام مسئول، آموزش و پرورش را یکی از رکن‌های اصلی پرورش قهرمان در کشور دانست و افزود: همه قهرمانان ورزشی کشور از مدرسه شناخته شده و در مراحل بعدی در عرصه‌های بین‌المللی افتخار آفرینی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر اینکه مدارس باید به‌عنوان پایگاه پهلوانی و قهرمانی باشند اظهار کرد: شناخت استعداد‌های برتر رشته‌های ورزشی در مدارس باید شکل گیرد و دانش اموزان در زمینه های مختلف پرورش یابند.

صیدلو با تاکید بر اینکه مدیران متولی اصلی استعدادیابی دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: در تعلیم وتربیت باید دانش آموزان در تمامی ساحت ها پرورش یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار