زنگ انقلاب در ناحیه دو شهر ری به صدا در آمد

شهرری (پانا) - همزمان با سراسر کشور زنگ چهل سالگی انقلاب در آموزشگاه شاهد ندای فاطمه(س) با حضور فرماندار شهرستان ری ،مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری، شورای معاونین و مسئولینی از شهرستان ری به صدا در آمد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ انقلاب در ناحیه دو شهر ری به صدا در آمد

هدایت اله جمالی پور در مراسم نواختن زنگ چهل سالگی انقلاب، گفت: ۴۰ سال پیش انقلاب به رهبری مردی فرزانه که پا به عرصه وجود گذاشت با حمایت زنان و مردان این سرزمین به پیروزی رسید. امروز بعد از گذشت ۴۰ سال انقلاب اسلامی همچنان مقتدر و شفاف به پیش می‌رود.

او گفت:امروز کشور ما حرف های زیادی علیرغم همه تحریم در سطوح علمی مختلف دارد.

جمالی‌پور افزود؛ما روزی آروز داشتیم سد بسازیم ولی امروز بعد از گذشت چهل سال یکی از بزرگ ترین سد سازان جهان هستیم .ایمان،اعتقاد وباور می تواند آینده ای خوب را برای کشور عزیزمان رقم بزند .

او با اشاره به اینکه استمرار، اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی در گرو حمایت و وحدت میان مردم است، گفت: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی نیازمند وحدت بین مسئولان و ارتباط مردم و مسئولان هستیم، مردم در این ۴۰ سال وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دادند.

فرماندار شهرستان ری در ادامه اظهار کرد: اکنون مسئولان کشور باید با توجه به پشتیبانی و حمایتی که مردم از انقلاب کردند، در جهت تحقق آرمان‌های اسلامی تلاش کرده و گام بردارند.

او تصریح کرد: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و تمام مردم در سراسر جهان و همچنین دشمنان به قدرت انقلاب اذعان دارند و این بزرگترین افتخار برای جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار شهرستان ری در پایان گفت: بنده امید دارم که ما بیشتر از پیش پیشرفت خواهیم کرد و می توانیم خود رادر رده های بالاتر ببینیم واین را هم باید بدانیم که استقلال داشتن نیازمند به هزینه است.

/خبرنگار:جوادتلطفی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار