چهلمین زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان شرقی طنین انداز شد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد: اجرای ۴۰۰ برنامه متنوع فرهنگی با رویکرد مدرسه محور- محله محور

تبریز ( پانا ) - همزمان با سراسر کشور چهلمین زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان شرقی به میزبانی دبستان حضرت خدیجه( س) ناحیه یک تبریزبه صدا درآمد.

کد مطلب: ۸۹۰۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین زنگ انقلاب در مدارس آذربایجان شرقی طنین انداز شد

ساعت ۹.۳۰ صبح امروز سیزدهم بهمن چهلمین زنگ انقلاب به صورت پایلوت استانی در دبستان حضرت خدیجه ( س ) ناحیه یک تبریز به صدا درآمد.

این مراسم که با حضور با حضور نماینده ولی فقیه،استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان برگزار شد زنگ انقلاب توسط محمدرضا پور محمدی نواخته شد .

جعفر پاشایی در این آیین گفت: « زنگ انقلاب در بیش از 8 هزار مدرسه استان نواخته می شود و برنامه های دهه فجر با رویکرد مدرسه محور و محله محور در 400 برنامه متمرکز در تمامی حوزه ها برگزار می شود. »

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: « افتتاح پروژه های آموزشی، رفاهی و عمرانی، ایجاد نمایشگاه ها و انتشار بروشور ها از اهم اقدامات این ایام است. »

وی به دستاوردهای آموزش و پرورش در 5 سال گذشته اشاره کرد و گفت: « بر اساس ارزیابی های وزارتی در شاخص های مختلف ترقی کرده ایم و همواره رتبه های سوم تا چهارم را داشته ایم. »

پاشایی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را پوشش تحصیلی و عدالت اموزشی نام برد و ابراز داشت: « درصد باسوادی در سال های 90 تا 95 افزایش 2.5 درصدی داشته و 164 روستای استان بین 1 تا 4 دانش اموز دارد که همه کلاس ها با معلم دایر هستند. »

وی گفت: « بعد از انقلاب بیش از 17 هزار دانش اموز در مدارس توسعه یافته شبانه روزی با استفاده رایگان از خدمات دولتی مشغول تحصیل هستند. »

مدیر کل آموزش و پرروش استان به ایجاد مراکز رفاهی معلمان بعد از انقلاب با رویکرد تکریم فرهنگیان اشاره کرد و ادامه داد: « از آنجایی که دستگاه تعلیم و تربیت به تنهایی قادر به حل مشکلات نیست از ظرفیت خیرین نهایت استفاده انجام گرفته و خواهد شد. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار