آموزش و پرورش لرستان در نوروز ۹۸ پذیرای ۱۰ هزار مهمان فرهنگی در هر روز است

خرم آباد ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت:آموزش و پرورش لرستان در ایام نوروز ۹۸ پذیرای ۱۰ هزار مهمان فرهنگی در هر روز است.

کد مطلب: ۸۹۰۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش لرستان در  نوروز ۹۸ پذیرای ۱۰ هزار مهمان فرهنگی در هر روز است

رضا زینی‌وند مقدم در اولین جلسه هماهنگی ستاد اسکان مهمانان فرهنگی نوروز ۹۸ ضمن تقدیر از موفقیت های سال گذشته و کسب عنوان رتبه برتر غرب کشور در پذیرش و اسکان مهمانان نوروزی گفت: آموزش و پرورش لرستان همگام با سایر دستگاههای مجری خدمات سفر با تجهیز ۲۱۰۰ کلاس درس و فراهم آوردن امکانات اولیه ، در حد توان می کوشد تا در جهت ارائه خدمت بهتر به مهمانان فرهنگی به بهترین شکل عمل کند.

وی با اشاره به فرهنگ غنی لرستان مهمترین دستاورد برنامه اسکان مهمانان نوروزی را آشنایی با تمدن و فرهنگ غنی لرستان و انتقال و معرفی آن به مهمانان نوروزی برشمرد و گفت : لازم است با همکاری و انسجام کلیه عوامل اجرایی ستاد اسکان در سال پیش رو و توجیه مدیران و سرایداران مدارس ،با برخورد مناسب و شایسته نحوه انتقال فرهنگ لرستان را یاد آوری نمائیم .

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: استان لرستان جاذبه های گردشگری فروانی دارد که در سطح کشور و جهان بی نظیر است و آنرا ظرفیت عظیمی برای جذب مهمانان نوروزی برشمرد .
وی خواستار فراهم آوردن شرایط مطلوب اسکان و خدمات دهی بهتر و ضرورت توجه بیشتر به مسائل امنیتی ، بهداشتی ، ایمنی ، فنی ،فرهنگی و اجتماعی و .... در جهت کسب رضایت مهمانان فرهنگی در محل های اسکان شد و انسجام ، همکاری و هماهنگی را بعنوان عوامل موفقیت در خدمت رسانی بهتر ، معرفی کرد .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان نیز ضمن تشکر از عوامل اجرایی ستاد اسکان مهمانان فرهنگی به خاطر کسب رتبه برتر غرب کشور و رتبه ۱۰ کشوری گفت :ضریب ماندگاری مهمانان، ضریب موثری است و مربوط به مدت اقامت مهمانان در شهر مورد نظر است .

خیر اله خیرایی گفت: این ضریب در استان لرستان ۲/۶ روز و بعبارتی در حدود ۳ روز است .
وی با اشاره به آمار پذیرش ۱۲۰ هزار مهمان فرهنگی در ایام نوروز ۹۷ گفت : با احتساب تعداد ایام اسکان، آموزش و پرورش لرستان در هر روز پذیرای ۱۰ هزار نفر مهمان فرهنگی در ستاد اسکان بوده ایم.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در پایان از افزایش ۱۰۰ اتاق به ظرفیت ستاد اسکان مهمانان فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در سال پیش رو خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار