پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

قزوین (پانا) - خیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین باصدور پیامی به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) را گرامی داشت.

کد مطلب: ۸۹۰۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَالْفَجْرِ ...


(سوگند به سپیده صبح و روزی که روشنایی، پرده تاریک صفتان را درید و فرشته در آمد.)

باز هم فجری دیگر از راه رسید تا یاد و خاطره فجرآفرینان و پاسداران ایثارگر این انقلاب در ذهن ها زنده گردد و عهد و پیمان ناگسستنی ملت ایران با بنیانگذار انقلاب مقدسمان تجدید شود.

فجر امسال منور به نور نام بلندی است که همگان از فیض کرامت این بانوی بی مثال عالم بهره ها برده اند.

تقارن ایام فاطمیه با بزرگداشت پیروزی انقلاب، نه تنها از شکوه این روزها نمی کاهد بلکه تاکید آشکاری است که این انقلاب از تعالیم و آموزه های فاطمی سرچشمه می گیرد.

بی‌شک همراه شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با ایام فاطمیه و شهادت حزن‌انگیز حضرت صدیقه طاهره (س) بستر مناسبی را برای ارائه پیام‌های معنوی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت، چراکه مکتب ما مکتبی علوی، فاطمی و حسینی است و این انقلاب بانام کربلای عشق گره‌خورده است و روح و جان شهیدان ما و حال و هوای انقلاب و دفاع مقدس ایران اسلامی همواره بانام کربلا و زهرای مرضیه عجین بوده و قلوب ما نیز همواره به عشق نینوای شهیدان می‌تپد.

این‌جانب ایام فتح و ظفر انقلاب اسلامی را که باغم شهادت فاطمه زهرا (س) به هم‌آمیخته است را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و امیدوارم که مردم ما در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی باقدرت، قوت و عزم و ایمانی فراتر از همیشه حضور حماسی، دشمن‌شکن و عزت‌آفرین خود را در روز 22 بهمن نشان دهند و اقتدار و شرف این نظام را برجهان و جهانیان بیش‌ازپیش طنین‌انداز سازند.

ما جامعه فرهنگیان استان قزوین، مقام شامخ ایثارگران، جانبازان، آزادگان و شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس را ارج می‌نهیم و با ارواح طیبه آنان و روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که پاکی پیامبران و ایمان امامان را در خاطرها زنده کرده است، میثاقی دوباره می‌بندیم و پیروی از فرامین ولایت امر و اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید را برای پیروزی‌ها و شکوفایی هرچه بیشتر این نظام و انقلاب وظیفه خویش می‌شماریم.

ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه به روان پاک بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر درود می فرستیم و چهلمین بهار انقلاب را همراه با مردم و فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی قزوین زیر پرچم یا زهرا (س) گرامی می داریم.

خیرالله رحمانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار