دوره توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول دختران و متوسطه دوم پسران سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)-در اجرای برنامه های اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان ، دوره توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول دخترانه و متوسطه دوم پسرانه با عنوان طرح مبین با همکاری آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دوره توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول دختران و متوسطه دوم پسران سنندج برگزار شد

نعمت الله مرادی رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با شرکت مدیران مدارس متوسطه اول دخترانه و متوسطه دوم پسرانه مدارس سطح شهر و روستا در اردوگاه شهید سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

وی افزود : در این دوره آموزشی یکروزه حجت الاسلام سهرابی از اساتید حوزه ضمن تشریح راهکارهای عملی جذب مخاطب و دانش آموزان بیان داشت: از آنجا که نماز به عنوان مهم‌ترین فریضه دینی است و از طرفی بستر تربیتی لشکر بزرگ دانش‌آموزان در اختیار آموزش وپرورش است، لذا دوره توانمندسازی مدیران مدارس متوسطه اول دخترانه و متوسطه دوم پسران از اهمیت بالایی برخوردار است.

نعمت مرادی در ادامه با اشاره به اهداف این دوره آموزشی، ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در میان دانش آموزان و خانواده های آنان، ارتقاء توانمندی و مهارت عملی مدیران مدارس به منظور انس دانش آموزان با نماز وگفتمان سازی و تبیین درست معارف دینی را از اهداف برگزاری این دوره اعلام کرد .

مرادی هم چنین گفت : در راستای برنامه های اداره قرآن، عترت و نماز استان، هم چنین دوره توانمندسازی ویژه ائمه جماعات روحانی و فرهنگی مدارس شهر و روستا و مدیران مدارس متوسطه اول دخترانه و متوسطه دوم پسرانه با عنوان طرح مبین در سالن اجتماعات امام خمینی (ره ) قروه نیز برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار