برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان استان یزد

یزد (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی استان بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۹۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات مجامع اعضاء و مربیان استان یزد

انتخابات مجامع اعضاء و مربیان روز پنجشنبه در محل کانون ولایت تفت با حضور مسئولان و نمایندگان مجامع اعضاء و مربیان برگزار شد.

در این انتخابات حسینعلی ملانوری رئیس سازمان دانش‌آموزی استان ضمن عرض خیر مقدم به تمامی حاضرین در جلسه اظهار داشت: کسانی که امروز به عنوان برگزیدگان استان انتخاب خواهند شد ماحصل فعالیت های سازمان دانش‌آموزی خواهند بود.

وی تصریح کرد: از تمام کسانی که ما را در تمامی زمینه ها همیاری و همکاری نمودند کمال تشکر را دارم که باعث ساماندهی و جذب پیشتازان در تمامی مدارس شده است.

ملانوری از 31 هزار دانش‌آموز عضو پیشتاز در استان خبر داد و افزود: فعالیت های سازمان از رشد قابل توجهی از لحاظ کمی برخوردار بوده است .

این مقام مسئول استان یزد را جز 5 استان برتر در حوزه پیشتازان از لحاظ کمی و کیفی دانست که این موفقیت را مرهون تلاش و همیاری مسئولان، مربیان و ... دانست.

وی بیان داشت: حضور در فعالیت های اردوهای ملی، خبرگزاری پانا، انتخابات مجمع اعضاء و مربیان، مجلس دانش‌آموزی کشور و ... باعث رشد کیفی استان یزد در کشور شده است.

ملانوری با اشاره به اینکه دو دانش‌آموزی یزدی در مجلس دانش‌آموزی کشور به عنوان نایب رئیس کمیسیون فرهنگی هنری و عضو هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی کشور انتخاب شدند افزود: استان یزد نه تنها در زمینه صدر نشینی کنکور سراسری بلکه در حوزه فعالیت های اجتماعی رویکردهای بسیار خوبی را در کشور برخوردار بوده است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان در ادامه بیان داشت: مجمع اعضاء و مربیان اتفاقات خوبی را در حوزه فعالیت های سازمان رقم خواهد زد و مجمع اعضاء و مربیان به عنوان جریان فکری و حرکتی سازمان محسوب می شود.

وی در پایان خطاب به حاضرین در جلسه عنوان کرد: برای انتخاب نماینده مربیان و دانش‌آموزان برای حضور در عرصه های کشوری نهایت دقت و توجه را داشته باشند و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار