همراه با چهلمین فجر انقلاب:

برپایی نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان دبیرستان هفتم تیر

بیرجند(پانا) ـ در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان دختر دبیرستان دوره اول هفتم تیر بیرجند افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۰۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان دبیرستان هفتم تیر

در این نمایشگاه قریب 150 دست اثر دانش آموزان این دبیرستان در قالب دست ساز های هنری، تولید محصولات فرهنگی و ادبی، تحقیقات علمی و غذاهای سنتی به نمایش در آمده است.

این نمایشگاه از سیزدهم بهمن ماه 97 به مدت ده روز در سالن دبیرستان هفتم تیر دایر است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین بازدید از این نمایشگاه با بیان این که دانش آموزان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب داشتند؛ اظهار کرد: دانش آموزان در رژیم منحوس پهلوی مورد بی مهری های قرار گرفته و توانمندی های آنان نادیده گرفته می شد.

محمد علی واقعی؛ ترویج غربگرایی و حاکم ساختن فرهنگ غربی در ایران را مهم ترین دغدغه رژیم طاغوت دانست و تصریح کرد: در چنین تفکری نه تنها خلاقیت و نو آوری جایی نداشت بلکه فرهنگ دینی و ملی نیز مورد بی مهری قرار گرفته و با ارزش ها و باورهای دینی مقابله می شد.

او با اشاره به نقش بی بدیل امام راحل(ره) در بیداری اسلامی ملت ایران به ویژه دانش آموزان؛ ادامه داد: بیانات روشنگرانه امام باعث شد تا دانش آموزان هویت از دست رفته خیش را در این نهضت و آرمان های آن بیابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار