افتتاح نخستین کانون سلامت محله در ملارد

ملارد (پانا) - با هدف ارتقای سلامت مردم ملارد و اجتماعی ‌شدن مقوله سلامت ، نخستین کانون‌ سلامت با حضور فرماندار شهرستان در مسکن مهر بخش صفادشت افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۰۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نخستین کانون سلامت محله در ملارد

توکلی کجانی فرماندار ملارد در آئین افتتاحیه این کانون با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر گفت : حوزه بهداشت ، درمان و سلامت درخشان ترین کارنامه دولت تدبیر و امید است و امروز پس از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب ، این عرصه یکی از حوزه هایی است که بسیار خوب توانست به اهدافش برسد.

او در ادامه افزود : هزینه های درمان همواره یکی از مشکلات اصلی مردم و به ویژه اقشار کم برخوردار جامعه بود که با اجرای این طرح در دولت تدبیر و امید پرداختی از جیب مردم در مرکزهای درمانی دولتی به پایین ترین درصد رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به سلامت جامعه ، خاطر نشان کرد : مهمترین اولویت کاری ما بعد از امنیت، سلامت جامعه در ابعاد مختلف جسمی ، روحی و روانی است که خوشبختانه در این راستا ، اقدامات مثبتی انجام شده که باید با جدیت ادامه یابد.

این کانون سلامت محله شامل شش کارگروه ، مادر و کودک ، نوجوان و جوان ، میانسال ، سالمند ، محیط زیست و تحکیم بنیان خانواده است و با همکاری شهرداری صفادشت ، شبکه بهداشت ودرمان و ناحیه مقاومت بسیج شهیدشادفرسا در ساختمانی به مساحت ۸۰ متر مربع افتتاح گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار