جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهرتاکید کرد : ضرورت تبیین برنامه های چهل سال گذشته انقلاب اسلامی در راستای آگاهی‌بخشی به نسل جدید

اسلامشهر (پانا) - جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر بیان کرد : امروز نشانه‌های صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان کاملاً مشهود است و هر کجا خیزشی برای آزادی‌خواهان وجود داشته قطعاً تفکرات امام خمینی(ره) در رأس برنامه‌های انقلابی آن قرار دارد.

کد مطلب: ۸۹۰۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جانشین فرماندهی سپاه سید الشهدا(ع) اسلامشهرتاکید کرد : ضرورت تبیین  برنامه های چهل سال گذشته انقلاب اسلامی  در راستای آگاهی‌بخشی به نسل جدید

علی‌اکبر جهانی‌نژاد در نشست با اهالی رسانه اسلامشهر و با اشاره به دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی اظهار کرد : مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار استقلال و آزادی بود و وحدت کلمه و پیروی از رهبر انقلاب نیز رمز پیروزی آن است و اگر این رشد و نمو ادامه پیدا کند پیروزی‌های بسیاری نصیب کشور می‌سازد.

او چهل سالگی انقلاب را زمان بلوغ آن عنوان کرد و افزود : هر نظام نوپایی قطعاً دارای برخی ایرادات و مشکلات است که پس از گذشت چندین دهه از شکل‌گیری ساختارها در مسیر رفع ایرادات قرار می‌گیرد و اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اکنون با تمام مشکلات از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه توانست به بالندگی و شکوفایی برسد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا(ع) اسلامشهر بیان کرد : امروز نشانه‌های صدور انقلاب در اقصی نقاط جهان کاملاً مشهود است و هر کجا خیزشی برای آزادی‌خواهان وجود داشته قطعاً تفکرات امام خمینی(ره) در رأس برنامه‌های انقلابی آن قرار دارد.

جهانی‌نژاد با اشاره به برگزاری 800 ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد : امسال سعی شده از برگزاری برنامه‌های جشن‌گونه به دلیل تقارن این ایام با شهادت حضرت فاطمه(س) صرف نظر کرده و بیشتر به تبیین برنامه‌ها در چهل سال گذشته و آگاهی‌بخشی به نسل جدید پرداخته شود.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت : پخت کیک چهل متری در روز بیست و دوم بهمن به مناسبت چهل سالگی انقلاب ، پخت و توزیع نان صلواتی در چهل نانوایی ، توزیع بسته‌های فرهنگی حاوی دستاوردهای انقلاب ، همایش دوچرخه‌سواری رهروان انقلاب ، همایش انقلابیون در گلدسته و افتتاح یادمان شهدای گمنام قائمیه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر در اسلامشهر است.

جهانی‌نژاد برگزاری همایش اصناف و بازاریان ، عطرافشانی مزار شهدا در هفت نقطه شهرستان ، تجمع بزرگ فاطمیون ، برپایی سیصد و هشت عنوان برنامه سخنرانی در مدارس و مساجد و پایگاه‌های بسیج با هدف تبیین اندیشه‌های امام راحل و آشنایی جوانان و دانش‌آموزان با انقلاب و دستاوردهای آن رااز دیگر برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر 97برشمرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه ناحیه سیدالشهداء (ع)اسلامشهر با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن خاطرنشان کرد : امسال بسیاری از دوربین‌های دنیا در خیابان‌های ایران متمرکز خواهند شد تا فشارهای ناشی از تحریم و ناامیدی مردم از نظام را به تصویر بکشند اما حضور پررنگ اقشار مختلف مردم و مسئولان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن 97 پاسخی معنادار به آن‌هایی است که در اداره کشور خودشان مانده‌اند اما فکر براندازی نظام ما را در سر می‌پرورانند.

/خبرنگار : ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار