در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر :

جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ناحیه یک بندرعباس

هرمزگان (پانا) ، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر و به مناسبت چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، جشن باشکوهی با حضور نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین آموزش و پرورش استان و ناحیه یک بندرعباس و جمع کثیری از فرهنگیان و هنرمندان در سالن فجر این شهر برگزار شد .

کد مطلب: ۸۹۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در ناحیه یک بندرعباس

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، این مراسم با حضور احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش هرمزگان ناحیه یک بندرعباس و فرهنگیان و هنرمندان و خانواده محترم فرهنگیان در سالن ۳۰۰۰ نفری فجر بندرعباس با شکوه خاصی برگزار شد.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام خجسته دهه فجر و چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی از حضور در جمع صمیمی فرهنگیان و خانواده های محترمشان در حوزه ناحیه یک بندرعباس ابراز خرسندی کرد و افزود : توقعی که از فرهنگیان عزیز و جهادگر در عرصه تعلیم و تربیت داریم ، تربیت نسل انقلابی است که بحمدالله فرهنگیان انقلابی و ولایت مدار همواره در این مسیر کوشا و مثمر ثمر بوده اند .

وی در ادامه افزود : ما همواره باید تلاش کنیم که انشاالله بتوانیم در مسیری که انتخاب کرده ایم ؛ خدمت گزاری سالم و صادق باشیم و برای خدمت گزاری به مردم جامعه اسلامی همواره رضایت خداوند را در نظر داشته و از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمائیم .

اصغر بهرامی سعادت آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس هم در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین بهار انقلاب اسلامی و آرزوی طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ضله العالی ) و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی تمامی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: در آستانه آغاز ایام الله دهه مبارکه فجر با برگزاری این جشن به استقبال این ایام مبارک رفته ، چرا که در چهل سالگی انقلاب باید همچنان و بیش از پیش بر روی ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی کرده و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری و وصایای امام راحل (ره) تمامی تلاش خود را در جهت اعتلای ایران اسلامی عزیزمان به کار گیریم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از خانواده های معظم شهدای انقلاب و برخی از همکاران فرهنگی این ناحیه آموزشی تجلیل بعمل آمد .

شایان ذکر است این مراسم با شکوه و مفرح با برنامه های شاد و متنوعی توسط هنرمندان مطرح استان در زمینه های موسیقی و ترانه های انقلابی و همچنین حرکات ورزشی اسکیت توسط دانش آموزان ورزشکار و پر تلاش و نیز اجرای زیبا و ماندگار سرود دانش آموزان مدرسه شاهد دخترانه متوسطه اول این ناحیه آموزشی که با استقبال پر شور و کم نظیر فرهنگیان و خانواده های محترم آنان مواجه گردید ، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار