امام جمعه شهرری : امام راحل در برابر فرعون زمان ایستاد

شهرری (پانا) - امام جمعه شهرری با بیان اینکه امام راحل همواره خود را خادم ملت می دانست ، گفت : تواضع و روحیه خدمتگذاری امام خمینی (ره) بزرگترین درس برای مسئولین کشور است.

کد مطلب: ۸۹۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری : امام راحل در برابر فرعون زمان ایستاد

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) با اشاره به آغاز جشن‌های انقلاب و فرار رسیدن ایام دهه فجر بیان کرد :‌ امام راحل یک تنه به جنگ شرق و غرب رفت و برای ملت ایران استقلال و عزت را به ارمغان آورد.

او در ادامه تصریح کرد: همانطور که حضرت ابراهیم(ع) ، موسی کلیم الله(ع) و سایرپیغمبران به جنگ با دشمنان رفتند و تاج و تخت آنها را در هم شکستند ، امام راحل هم در برابر فرعون زمان ایستاد و او را شکست داد.

امام جمعه شهرری افزود : علت پیروزی معمار کبیر انقلاب اسلامی داشتن نیت الهی در قیام ایشان بود که توانست حکومت با عظمت طاغوت را از پا درآورد.

او با بیان اینکه جشن های پیروزی انقلاب بهترین فرصت برای بازگو کردن دستاوردهای دولت برای ملت ایران به ویژه نسل امروز است ، عنوان کرد : انگیزه الهی و وحدت مردم رمز پیروزی انقلاب در برابر ابرقدرتهای جهان به شمار می رود.

حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد : ملت ایران در طول دوران چهل ساله انقلاب همواره با فراز و نشیب های بسیاری مواجه بود اما ایمان، اتحاد و معیشت الهی موجب موفقیت ملت ایران در برابر دشمنان شد.

او گفت : دشمنان در دوران انقلاب اسلامی هر بار با توطئه و دسیسه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند که هر بار با شکست مواجه شدند.

امام جمعه شهرری ادامه داد: نقشه های آمریکا علیه کشور ایران نه تنها به نتیجه نرسید بلکه موجب رسوایی و بی آبرویی آنها در صحنه بین المللی شد.

او با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران مبنای خدایی و اسلامی داشت ، گفت : ملت ایران توانست با رهبری امام خمینی (ره) و امدادهای الهی، آمریکا را به زانو درآورد.

خطیب جمعه شهرری با بیان اینکه حمایت های دشمنان از منافقین کوردل هم با شکست مواجه شد، عنوان کرد: منافقین با حمایت دشمنان انقلاب اسلامی سبب کشتار افراد بی گناه شدند.

امام جمعه شهرری تاکید کرد : امروز مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با صلابت و اقتدار در برابر آمریکا و ابرقدرتهای شرق و غرب ایستاده و بر سر آنها فریاد می زند.

حجت الاسلام‌شاهچراغی گفت : دشمنان داخلی و خارجی بدانند ملت ایران در برابر همه دشواری ها و مشکلات ایستادگی می کند و این دوران سخت را همانند دوره های گذشته طی خواهند کرد.
/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار