آیت الله جنتی: رهبر معظم انقلاب مانند کوه در برابر دشمنان ایستاده است

شهرری (پانا) - رئیس مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت : امام راحل نیز همانند پیامبر اکرم (ص) شخصیت های بزرگی را تحویل اسلام دادند .

کد مطلب: ۸۹۰۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله جنتی: رهبر معظم انقلاب مانند کوه در برابر دشمنان ایستاده است

آیت الله احمد جنتی اظهارکرد : درب جهاد و شهادت از قیام امام حسین (ع) بسته شد و در دوران خلافت بنی‌امیه ، بنی‌عباس و سایر خلفا در کشورهای اسلامی، عربی و غیرعربی دیگر مسئله جهاد و شهادت مطرح نبود ، که امام راحل این درب بسته شده هزار و 300 ساله را باز کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام راحل برای اسلام ، قدرت به ارمغان آورد ، گفت : مردم در زمان طاغوت این تصور را داشتند که اگر قدرت و عزت می ‌خواهیم باید پیرو غربی‌ها باشیم که امام خمینی(ره) این باورها را از بین برد وبه مسلمانان نشان داد که اگر قدرت و عزت می ‌خواهید باید به اسلام گرایش پیدا کنیم.

اودر ادامه افزود : امام راحل نیز همانند پیامبر اکرم (ص) شخصیت های بزرگی را تحویل اسلام داد و ایشان همواره لحظه ‌شناس بودند و راه‌های نفوذ دشمنان را سد می ‌کردند.

او تاکید کرد : هر جا که مسئولان با مشکلی برخورد می کردند به امام(ره) مراجعه و درس سیاست می آموختند.

آیت الله جنتی در ادامه با بیان اینکه قدرتی را که خداوند به اسلام و مسلمین داده هم اکنون نیز پابرجاست ، گفت : آمریکا هر کاری را برای شکست جهان اسلام انجام می‌دهد.

او تاکید کرد : دشمنان در صددند تا عقاید جوانان، عفت و پاکدامنی را از بین ببرند و از تمام کشورها می‌خواهند که با ایران قطع همکاری کنند.
رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : ما ابتدای انقلاب هم از هر جهت مورد هجوم قرار گرفتیم و اکنون هم آنها قصد ایجاد مشکلات اقتصادی را همانند گذشته دارند ودشمنان می خواهند نان شب را از ما بگیرند تا دست به دامن آن‌ها شویم و این در حالی است که مردم ایران از جانشان می‌گذرند اما از دینشان خیر.

آیت الله جنتی خاطر نشان کرد : رهبر معظم انقلاب مانند کوه در برابر دشمنان ایستاده و از طرفی با خارجی ‌ها نیز مقابله و نکات لازم را به داخلی‌ها نیز گوشزد می کنند‌ و در این شرایط باید همراه با رهبر معظم ، تمامی توطئه ها را خنثی کرد.

او ادامه داد: دشمنان مردم ایران اسلامی را نمی‌شناسند و در همان سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب تصور می‌کردند که نظام جمهوری اسلامی در نهایت تا چند سال دیگر فرو می پاشد.

آیین های ویژه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یوم الله 12 بهمن امروزصبح همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن همزمان با سراسر کشور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
/خبرنگار:نوریه احمدی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار