پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

اهواز (پانا) -مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۹۰۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر

محمد تقی زاده در پیامی فرا رسیدن دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه ی فجر آن آئینه یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

"مقام معظم رهبری"

امسال دهه فجر را در حالی گرامی می داریم که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) قرار داریم و به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب 22 بهمن هر سال فرصتی استثنایی برای تجدید پیمان یک ملت با آرمان‌های انقلاب است.

بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری های ملت بزرگ ایران اسلامی است و از خون پاک نوجوانان، جوانان، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و اقشار انقلابی و ولایتمدار کشورمان رنگین است و بر ماست که در راستای پاسداشت خون شهیدان انقلاب از این نظام مقدس پاسداری کنیم و اهداف متعالی آن را به آیندگان انتقال دهیم.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمنداسلامی ، از دانش آموزان عزیز، فرهنگیان شریف و تمامی اقشار مردمی دعوت می کنم که با حضور پرشکوه در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره بر عهد و پیمان خود با حضرت امام (ره) مبنی بر حفظ استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایبند است.

محمد تقی زاده

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار