یادداشت عباس مهدوی

۱۲ بهمن؛ متفاوت‌ترین جشن‌های آغاز دهه فجر در مازندران

ساری (پانا) - عباس مهدوی مدیر روابط عمومی استانداری مازندران در یادداشتی، جشن چهل‌سالگی انقلاب را متفاوت‌ترین جشن‌های آغاز دهه فجر در استان خواند.

کد مطلب: ۸۹۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

عباس مهدوی در یادداشتی آورده است:

در سال‌های گذشته وقتی سالروز پیروزی انقلاب فرا می‌رسید همه دست به کار می‌شدند تا در این جشن استقلال سهمی داشته باشند.

روزنامه‌های دیواری، تزییناتی که با روزنامه و کاغذهای رنگی درست می کردیم، نمایش‌ها و جنگ‌هایی که لبخند را به مردم هدیه می‌کرد و در مدارس و مساجد اجرا می‌شد و....نوستالژی‌های دوست‌داشتنی هستند که در جلسات اداری برنامه ریزی نمی‌شد و مردم بدان معنا و مفهوم می‌بخشیدند.

رویکرد مردمی جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب در سالیان اخیر دستخوش برخی آسیب‌ها شد و بیشتر از آن که در کانون‌های مردمی رقم بخورد در پشت میز مسئولان طراحی و مدیریت شد.

هنوز هم می‌توان حال و هوای جشن‌های گذشته را به این روزها تزریق کرد و رویدادهایی را رقم زد که مردم میزبان واقعی آن هستند.

استاندار مازندران در مدت کوتاه حضور خود همواره بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در تمامی امور تاکید داشته است.

حرکت مشعل انقلاب در شهرهای مازندران، کاشت هزاران اصله نهال با حضور مردم و برپایی جشن‌های باشکوه از جمله برنامه های استاندار مازندران برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که اساس و پایه تحقق مطلوب آن مردم به شمار می‌آیند.

بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه و آغاز جشن‌های دهه فجر با اجتماع بزرگ مردم مرکز استان و پیاده‌روی خانوادگی همراه شد که نسبت به سال‌های گذشته که در سالن‌های همایش برپا می شد، یک اتفاق ارزنده و امید بخش محسوب می‌شود.

حضور خانوادگی و فرهنگی در چهل سالگی انقلاب و پخش ملی این مراسم باشکوه، مازندران و ساری را در کانون نگاه‌های ملی و بین‌المللی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار