قلی زاده: شعار امسال مانور یاوران انقلاب شهرستان‌های تهران چهل سال پیشتازی است

شهریار (پانا) - انتخابات مجامع و اعضای مربیان شهرستان‌های تهران با حضور مسئولین سازمان دانش‌آموزی و مربیان و دانش آموزان شهرستان‌های تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۰۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
قلی زاده: شعار امسال مانور یاوران انقلاب شهرستان‌های تهران چهل سال پیشتازی است

ابولحسن قلی زاده مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان‌های تهران گفت: نهالی که چهل سال پیش با انقلاب اسلامی کاشته شد اکنون در دستان پرتوان شما دانش آموزان است که در عرصه‌ی خدمت و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پیشتاز هستید و این امید را داریم که بتوانیم این شجره طیبه‌ی را از گذشته تنومندتر، پرافتخارتر و پرثمرتر رشد و نمو دهید و به هدف اصلی آن که مقدمات ظهور و ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت ابن الحسن (عج) است نائل شوید.

او با اشاره به شعار امسال سازمان دانش آموزی در این دهه مبارک تحت عنوان یاوران انقلاب، چهل سال پیشتازی، گفت: مانور یاوران انقلاب امسال با حضور شما دانش‌آموزان باید پربارتر از همیشه باشد تا بتوانیم توانمندی‌های انقلاب و ثمرات آن را برای خودمان تدوین کنیم.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستان های تهران بیان کرد: گزارشات ارسالی ار شهرستان های تهران بیانگر توانمندی و موفقیت آنها در انجام امور است و رشد ما در این زمینه‌ها به برکت انقلاب اسلامی است‌
او گفت: ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم به دلیل این محیط امنی که برای ما ایجاد کرده، زیرا دو نعمتی که همیشه باید شکرگزارش باشیم یکی سلامتی و دیگری امنیت است که در سایه نظام برای ما حاصل شده است.

این مقام مسول در پایان گفت: طبق اساسنامه یکی از ارکان اصلی سازمان دانش آموزی حضور دانش آموزان و مربیان است و ما می‌خواهیم با برگزاری این انتخابات نمایندگان شما را در مراحل تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری حضور داشته باشند و نظرات شما را به سطوح بالاتر تصمیم گیری منتقل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار