اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم ایران در باغ موزه دفاع مقدس

تهران (پانا) - بزرگترین پرچم ایران صبح امروز طی مراسمی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور شهردار تهران در در باغ موزه دفاع مقدس به اهتزاز درآمد.

کد مطلب: ۸۹۰۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد
اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم ایران در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، پیروز حناچی در این مراسم با تبریک آغاز چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی به مقام معظم رهبری، امام راحل، شهدا و تمامی ملت ایران گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون کشور ما اتفاقات بسیاری را پشت سر گذاشته است. تجربه هشت سال دفاع مقدس و سال‌های پس از آن با وجود تمام سختی‌ها و تلخی‌ها، کشور ما را به کشوری مقتدر تبدیل کرد.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برای ما افتخار دائمی به وجود آورد و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس از دستاوردهای آن دوران است.

شهردار تهران با اشاره به بیانات امام راحل گفت: ایشان فرمودند قدر این ملت شریف را بدانید و تا وقتی این ملت پشتیبان شماست از چیزی هراس نداشته باشید. همین نگاه ایشان، جنگ را که یک تهدید بزرگ بود به فرصت تبدیل کرد.

حناچی در ادامه یادآور شد: آبروی کشور به برکت خون شهدایی است که جان خود را فدای این سرزمین و انقلاب کردند.

وی مبارزات حضرت امام (ره) را مصداق این آیه شریفه که: «ان تنصرالله ینصرکم ویثبت اقدامکم» دانست و گفت: زمانی که امام راحل مبارزه را شروع کردند تعداد کمی در اطرافشان حضور داشتند، اما با کمک خدا به نصر نهایی دست پیدا کردند و انشاالله ما با دعای شهدا راه را ادامه خواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار