مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی چهل و چهارمین مدرسه مشارکتی- خیری در هرمزگان

هرمزگان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: به میمنت آغاز چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی چهل و چهارمین مدرسه مشارکتی- خیری در دو ماه اخیر آغاز شد

کد مطلب: ۸۹۰۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات اجرایی چهل و چهارمین مدرسه مشارکتی- خیری در هرمزگان

به گزارش پانا هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در آیین کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه ابوذر در روستای کروچ شهرستان جاسک، افزود: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، عملیات اجرایی چهار طرح آموزشی در شهرستانهای رودان و جاسک با حضور خیرین نیکوکار آغاز شد که ساخت این مدارس نقش موثری در تامین فضای آموزشی استاندارد و افزایش شاخص های آموزشی و تربیتی دارد.

این مسئول با بیان اینکه نهضت مدرسه سازی در هرمزگان شتاب گرفته است، اظهارکرد: علاوه بر این 44 طرح مشارکتی- خیری که با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال طی دو ماه اخیر آغاز شده است، با حمایت استاندار هرمزگان در قالب یک تفاهم، 200 طرح آموزشی با مشارکت صنایع بزرگ استان و سازمان نوسازی مدارس ساخته می شود که پروژه 12 کلاسه و سالن ورزشی که با مشارکت شرکت تانا انرژی در رودان احداث می شود در شمار طرح های این تفاهم نامه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با قدردانی از مشارکت خیرین نیکوکار در همراهی با برنامه های دولت در توسعه فضاهای آموزشی استاندارد خاطرنشان کرد:همراهی، همدلی آحاد جامعه و توسعه مشارکت های مردمی در طرح های آموزش و پرورش، چشم انداز روشنی را پیش روی نظام تعلیم و تربیت گشوده است.

دادی زاده در پایان از تلاش های شبانه روزی مدیرکل و مجموعه نوسازی مدارس، حمایت بی دریغ استاندار هرمزگان و همراهی خیرین نیک اندیش با نهضت مدرسه سازی در استان قدردانی و اظهار امیدواری کرد در سایه این همگرایی و تحولات چشمگیر و همچنین همت و تلاش دانش آموزان و معلمان، شاهد ارتقاء شاخص های آموزشی، تربیتی باشیم و نام هرمزگان در کشور بلند آوازه باشد.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان نیز در این آیین گفت: وجود 900 مدرسه تخریبی با چهار هزار کلاس درس ضرورت یک حرکت جهادی برای استاندارد سازی مدارس را ایجاب می کرد که خوشبختانه این حرکت آغاز شده است.

نوید احمدی افزود: همه تلاش مجموعه نوسازی مدارس بر این است با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله توسعه مشارکت های مردمی روند نوسازی مدارس از جمله مدارس فرسوده و تخریبی و همچنین تامین تجهیزات را سرعت ببخشند.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 45 پروژه شامل 160 کلاس درس و اعتبار 18 میلیارد و 200 میلیون تومان آماده افتتاح است، خاطر نشان کرد: پروژه تکمیل مدرسه 12 کلاسه مسکن مهر رودان با زیر بنای 2615 مترمربع و سالن ورزشی با زیربنای 704 مترمربع که به همت مدیریت شرکت تانا انرژی احداث خواهد شد بخشی از 200 طرح آموزشی مورد اشاره در تفاهم نامه است که در مهرماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس همچنین گفت: علاوه بر این، عملیات اجرایی دو طرح آموزشی دو کلاسه و سه کلاسه در لیردف شرقی و روستای کروچ در گابریگ جاسک نیز به همت دو خیر نیکوکار آغاز شده است که در مجموع این طرح ها حدود 80 میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

احمدی در پایان تعامل اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس را مثال زدنی عنوان کرد و گفت: این فضای همدلی علاوه بر افزایش مشارکت های خیرین، سرعت توسعه فضاها و تامین تجهیزات را بیشتر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار