معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان :

نتایج چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس کشور اعلام شد

هرمزگان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در چهارمین روز از رقابت های فوتبال دانش آموزی 16 تیم راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی به مصاف یکدیگر رفتند .

کد مطلب: ۸۹۰۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نتایج چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فوتبال مدارس کشور اعلام شد

علیرضا باقری در گفت و گو با خبرنگار پانا از هرمزگان گفت: در چهارمین روز از بازی های فوتبال دانش آموزی کشور، یادواره شهید حسین همدانی و شهدای مدافع حرم استان هرمزگان 8 بازی درزمین های تختی، ملوان، اروند و توانیر برگزار شد.

باقری بیان کرد: در این رقابت ها با اتمام مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی مدارس کشور، چهره تمام تیم‌های راه یافته به مرحله یک‌ هشتم نهایی مشخص شد و 16 تیم وارد مرحله حذفی شدند و تیم ها بصورت تک حذفی رقابت کردند.

وی در ادامه افزود: در این مرحله تیم های هرمزگان، البرز، شهر تهران، بوشهر، آذربایجان شرقی، خوزستان، اصفهان و فارس با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان هرمزگان در پایان گفت: این تیم ها در روز پنجم مسابقات برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به ترتیب تیم های هرمزگان با البرز، اصفهان با خوزستان، آذربایجان شرقی با فارس و بوشهر با شهر تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار