کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در شهرستان خدابنده تشکیل جلسه داد

زنجان (پانا) -کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در شهرستان خدابنده با حضور تمامی اعضا و نحوه جذب، نگهداشت، ارتقاء و کسب رضایت مندی اعضا تشکیل جلسه داد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه صندوق ذخیره فرهنگیان در شهرستان خدابنده تشکیل جلسه داد

در این جلسه که با حضور کرم زاده مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان زنجان، خاتمی رئیس اداره تعاون آموزش وپرورش استان زنجان و مسئولین آموزش و پرورش خدابنده برگزار شد، نحوه جذب، نگهداشت، ارتقاء و کسب رضایت مندی اعضا در صندوق ذخیره فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت.

علی غلامی سرپرست آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در این جلسه در سخنانی بر لزوم توسعه فعالیت های صندوق ذخیره فرهنگیان در تمام مناطق استان زنجان تاکید کرد و اظهارداشت: « باید از متمرکز کردن خدمات رفاهی در بعضی مناطق و مراکز ویژه ممانعت کرده و این فعالیت ها برای همگانی کردن و استفاده کلیه اعضا در همه شهرها گسترش یابد.»

غلامی همچنین به لزوم احداث مرکز رفاهی یا درمانی در مرکز شهرستان خدابنده با حمایت و سرمایه گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان اشاره و خواستار پیگیری لازم در این زمینه شد.

خاتمی رئیس اداره تعاون اداره کل نیز وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان ، خدمات بیمه حوادث و بیمه عمر را تشریح و بر لزوم همکاری در این راستا تاکید کرد.

کرم زاده مسئول نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان استان زنجان نیز گزارشی از تعداد اعضا و نحوه استمرار عضویت در صندوق ذخیره فرهنگیان استان زنجان را بیان و بر تبلیغ و اطلاع رسانی در جذب اعضا ی جدید جهت بهره مندی از سرمایه های صندوق اشاره نمود.

در این جلسه نمایندگان ادارات شرکت کننده نیز نقطه نظرات خود را مبنی بر اعتماد سازی و سرمایه گذاری در صندوق ذخیره فرهنگیان ارائه نمودند و راه کارهای لازم نیز ارائه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار