مدیرکل آموزش و پرورش

غرفه ی دستاوردهای آموزش و پرورش قطره ای از دریای فعالیتهاست

کرمان(پانا)- مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دستاوردهای انقلاب 40ساله آنقدر زیاد است که شاید این نمایشگاهی که امروز افتتاح شد قطره ای از خدمات ارزنده ای که در 40سال توسط همه ی دلاورمردان و مردان بزرگ و دانش آموزان عزیز و فرهنگیان به نمایش گذاشته شد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۶۴
لینک کوتاه کپی شد
غرفه ی دستاوردهای آموزش و پرورش قطره ای  از دریای فعالیتهاست

احمد اسکندری نسب گفت: چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت آنقدر خدمات ارزنده ای صورت گرفته که بسیار چشمگیر است.

اسکندری نسب گفت:بحمدلله توانستیم استقلال فکری خودمان در همه ی عرصه ها را به همه ثابت کنیم و همه ی کسانی که فکر می کردند که مردم ایران نمی توانند، امروز مات و مبهوت مانده اند و ایران در افق 1404 قطعا و یقینا در همه ی زمینه ها جزو رتبه های برتر منطقه خواهد شد.

وی افزود:دوستان در آموزش و پرورش در نمایشگاه خیلی زحمت کشیده و تدارک دیده اند و این واقعا قطره ای از این دستاورد هایی که در همه ی آموزه های آموزش و پرورش چه آموزشی چه پرورشی چه تجهیزاتی که در هنرستان ها بوده است که به نمایش گذاشته شده.

وی ضمن قدر دانی از خبرنگاران خبرگزاری پانا گفت:توصیه ی من به خبرنگاران جوان که واقعا خیلی خوب درخشیدنداین است که انشاالله با انگیزه و با قوت و قدرت کار بسیار خوبی که در پیش گرفته اید ادامه دهید و مطمئنا شما هم آینده ی بسیار خوب و درخشانی در پیش خواهید داشت.

خبرنگارپانا: فاطمه فدایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار