مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

در تلاشیم سهم آموزش و پرورش را در امکانات و تجهیزات بالا ببریم

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در تلاشیم سهم آموزش و پرورش را در امکانات و تجهیزات بالا ببریم و از شرایط موجود به نقطه مطلوب برسیم.

کد مطلب: ۸۹۰۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
در تلاشیم سهم آموزش و پرورش را در امکانات و تجهیزات بالا ببریم

محمد دستورانی در جمع سرگروه ها و اعضای گروه های آموزشی و دبیرخانه های کشوری مستقر در استان گفت: تلاش های پیدا و پنهان شما موجب شده استان سمنان کارنامه درخشانی را در سطح کشور در شاخص های علمی و آموزشی داشته باشد؛ از این رو در تلاشیم سهم آموزش و پرورش را در امکانات و تجهیزات بالا ببریم و از شرایط موجود به نقطه مطلوب برسیم.

وی افزود: اگر بخواهیم در آموزش و پرورش یک هیأت اندیشه ورز، مسائل آموزشی، علمی و ارزشیابی تحصیلی را به انجام برساند، مجموعة سرگروه ها و اعضای گروه های آموزشی است که واجد تجارب ارزنده ای است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، عنصر اصلی آموزش و پرورش را معلم دانست و افزود: نقش اصلی در امر آموزش به عهده سرگروه ها و اعضای گروه های آموزشی است.

دستورانی، با اشاره به الزامات تحقق برنامه درسی ملی، اساس و مبنای کار در طرح ها و برنامه ها را سند تحول بنیادین عنوان و خاطرنشان کرد: سند تحول 6 زیر نظام دارد که اصلی ترین آن برنامه درسی ملی است.

وی با بیان اینکه برنامه درسی ملی هسته اصلی آموزش و پرورش در سند تحول است و مابقی زیر نظام ها مدارهایی هستند که باید دور این هسته بچرخند، گفت: گروه های آموزشی نیز باید دور این هسته بچرخند و معلمان، مدیران، مؤثران و کسانی که امکانات و فضای آموزش و پرورش را طراحی می کنند در مدارهای خود همانند منظومه ای باید به دور برنامه درسی بچرخند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار