فرماندار رودان خبرداد:

بهره برداری از 71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان

فرماندار رودان از بهره برداری و کلنگ زنی ۷۱ طرح عمرانی با بیش از ۶۱۰ میلیارد ریال اعتبار در همزمان با دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 71 پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در رودان

مصطفی غلامپور در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شعار دهه فجر امسال "افتخار به گذشته و امید به آینده" می باشد و ما باید تزریق امید در جامعه و نشاط اجتماعی را یک ضرورت بدانیم چرا که با واکاوی گذشته مسیر را برای خدمت بهتر به مردم هموار کنیم.

وی افزود: طرح عمرانی در ۹ فصل آموزش، انرژی، دین و مذهب، رفاه و تامین و فرهنگی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت در دهه فجر کلنگ زنی و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

غلامپور با اشاره به پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در شهرستان رودان اظهار داشت: امسال مجموعا ۷۱پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۱۸میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال در این شهرستان یا به بهره برداری می رسد یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود و تعداد ۱۹پروژه در شهر رودان، ۲۱ پروژه در بخش مرکزی، ۱۵پروژه در رودخانه ، ۸ پروژه در بیکاه و ۷ پروژه در جغین به بهره برداری می رسد.

فرماندار رودان عنوان کرد: فصول های مسکن، عمران شهری و روستایی، انرژی، بهداشت و آموزش بیشترین تعداد طرح را به خود اختصاص داده اند.

غلامپور بیان کرد: مجتمع آبرسانی نازدشت، مرکز جامع سلامت هیز بندگان، روشنایی برق شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۵۸میلیارد ریال، هنرستان کاردانش زیارتعلی، مجموعه بسته بندی، انبار و سردخانه محصولات کشاورزی و گلخانه ده هکتاری از پروژه های شاخص شهرستان هستند.

غلامپور در ادامه رسانه را یکی از رکن های نظام جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این وظیفه خطیر در راستای حفظ نظام برای ایجاد روحیه امید آفرینی با شور و نشاط اجتماعی با بیان دستاوردهای انقلاب به بهترین نحو ممکن در دهه فجر از سوی خبرنگاران انعکاس داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار