نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

در خشش آموزش و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

کرمان(پانا)- معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بازدید از غرفه های آموزش وپرورش و خبرگزری پانا ضمن تبریک فر رسیدن ایام ا.. دهه ی فجر گفت:با توجه به اینکه امسال دهه ی فجر مصادف شده با ایام فاطمیه از آنجایی که همه ی ما در جهت حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی وظیفه ی دینی ، ارزشی و انقلابی داریم با رعایت شئونات ایام فاطمیه سعی کردیم که دستاوردهای انقلاب اسلامی را در سالگرد چهلمین سال در معرض نمایش عموم مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان بگذاریم .

کد مطلب: ۸۹۰۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
در خشش آموزش و پرورش در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی

صدیقه مرادی در مصاحبه با خبرنگار پانا گفت:آموزش و پرورش با حضور در این نمایشگاه بخشی از ظریفت خود را به نمایش گذاشت.

مرادی گفت: پیشرفتها ی کشور حاصل همدلی همکاری و اطلاعت از مقام معظم رهبری در جامعه می باشد

وی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به کمی جا از لحاظ کمیت و کیفیت فضای مطلوبی است.

وی گفت: آثار دانش آموزان در این نمایشگاه نشان دهنده این است که دانش آموزان ما به سمت کارآفرینی و اشتغالزایی حرکت می کنند.

وی افزود:یکی از وظایف بسیار مهمی که جوانان دارند این است که در همه ی صحنه ها حضور داشته باشند چرا که حضور دانش آموزان در صحنه های مختلف باعث تجربه اندوزی می شود و این تجربه برای آینده آنهاو کشور بسیار مفید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار