پیش‌ثبت‌نام عتبات نوروزی تمدید شد

تهران (پانا) - سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با توجه به استقبال متقاضیان از ثبت نام عتبات نوروزی، مهلت پیش ثبت نام تا روز 22 بهمن ماه 97 تمدید شد.

کد مطلب: ۸۹۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌ثبت‌نام عتبات نوروزی تمدید شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت، طبق این اطلاعیه، پیش‌ثبت‌نام که ششم بهمن ماه آغاز شده بود، با توجه به استقبال متقاضیان ثبت نام نوروزی عتبات و درخواست‌های برخی استان‌ها و به میمنت ایام مبارک پیروزی انقلاب اسلامی تا ساعت 16 روز دوشنبه 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

سازمان حج و زیارت در جهت ایجاد رفاه و سهولت بیشتر و به منظور پیشگیری از ازدحام علاقه‌مندان تشرف به سفر زیارتی عتبات مقدسه در دفاتر خدمات زیارتی، اقدام به ایجاد سامانه پیش‌ثبت‌نام اینترنتی عتبات عالیات در ایام نوروز کرده است.

متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به تشرف در دوره 24 اسفند ماه 97 تا هشتم اردیبهشت ماه 98 هستند، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تکمیل فرم مربوطه در سایت (atabat.haj.ir) می‌توانند برای خود و همراهانشان پیش‌ثبت‌نام کنند.

براساس این گزارش، پیش از این زمان شروع پیش ثبت نام از ساعت 9 صبح روز شنبه 6 بهمن ماه 97 تا ساعت 16 روز جمعه 12 بهمن ماه اعلام شده بود. زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی نیز متعاقبا اعلام و نتایج آن بر روی سایت پیش‌ثبت‌نام (atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار