راه یابی اثر هنرمند اردبیلی به مسابقه بین‌المللی «کودکان و تماشاگران» بولونیا

اردبیل (پانا) - اثر هنرمند تصویرگر اردبیلی به مسابقه بین المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» بولونیا، راه یافت.

کد مطلب: ۸۹۰۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی اثر هنرمند اردبیلی به مسابقه بین‌المللی «کودکان و تماشاگران» بولونیا

مسابقه بین‌المللی تصویرگری «کودکان و تماشاگران» از سال 2019، به عنوان یکی از بخشهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا، برگزار می شود.

این مسابقه با موضوع «تصویرسازی هنرهای نمایشی برای خردسالان»، در قالب یک پروژه چهارساله است که اتحادیه اروپا از آن حمایت می کند و به نمایش رابطه بین خردسالان (کودکان صفر تا شش سال) و هنرهای نمایشی اختصاص دارد، که شامل تصویرسازی یک رویداد نمایشی، مانند تئاتر، رقص، موسیقی، سیرک و غیره، برای کودکان است.

این پروژه با همکاری 18 نهاد از 17 کشور، از جمله نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک بولونیا و مرکز تئاتر برای جوانان در شهر بولونیا برگزار می شود و شامل یک نمایشگاه سالیانه تصویرسازی با عنوان «کودکان و تماشاگران» است. آثار منتخب چهار دوره این نمایشگاه در نمایشگاه نهایی، که در سال 2022 برگزار خواهد شد، به نمایش می آید.

نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بلونیا از 1 تا 4 آوریل 2019 (12-15 فروردین 1398) در سالن تئاتر تیستونی بولونیا، برگزار می‌شود.

آرام علایی؛ متولد 1365 در اردبیل، کارشناس گرافیک و عضو انجمن ملی تصویرگران ایران، است. تدریس در رشته نقاشی کودک و تصویرسازی، نفر اول جشنواره سراسری قرآنی هنرهای تجسمی قناعت و ساده زیستی، مقام اول نخستین جشنواره منطقه ای قرآنی گناهان زبانی، مقام برگزیده بخش تصویرسازی یادواره سراسری ادبی هنری خط سرخ منا، برگزیده چهارمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، برگزیده تقدیری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری و برگزیده چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم، از جمله افتخارات این هنرمند تصویرگر جوان اردبیلی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار