در نشست خبری استاندار قم به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطرح شد

استاندار قم: مدیران فرمایشی بر اساس عملکردشان سنجیده و عزل یا نصب می‌شوند

قم (پانا) - استاندار قم در نشست خبری گفت اگر مدیری به صورت فرمایشی روی کار آمده بر اساس کارنامه عملکردش ابقاء یا عزل می شود.

کد مطلب: ۸۹۰۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: مدیران فرمایشی بر اساس عملکردشان سنجیده و عزل یا نصب می‌شوند

پیش از ظهر امروز بهرام سرمست در نشست خبری استانداری قم که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سالن جلسات امام رضا، استانداری قم برگزار شد ضمن تبیین برنامه های خود به سئوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.

استاندار قم گفت: مردم بزرگترین سرمایه های نظامی اسلامی هستند که همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند و امروز تفکیکی بین نظام و دولت وجود ندارد و نباید گوش به سیاه نمایی هایی که برای تخریب دولت و تیشه زدن به ریشه مردم است کرد، که انتظار می رود دستاوردهای نظام اطلاع رسانی شود.
وی تأکید کرد: باید تهدیدهای علیه کشور را خنثی نمود و امید و نشاط را در جامعه افزایش داد و تزریق کرد که انشاء الله با برپایی جشن های انقلاب با پیشتازی قم به این مهم برسیم.

سرمست یاد آورد شد: ۳۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی هزار و ۵۲۳ نفر در قم افتتاح خواهد شد که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

بالاترین مقام اجرایی استان افزود: امروز مدیر کم تحرک و سست و کاهل نمی خواهیم و هر مدیری به این شکل عمل می کند در این شرایط ماندنی نیست و باید تکلیفش را با خودش مشخص کند در عین حال مدیران باید در راستای خدمت، برنامه محوری را در اولویت کارها قرار دهند.
وی تصریح کرد: به مدیران قم توصیه کردم اولویت های کاری خود را در بخش های مختلف برای سال ۹۸ ارائه دهند و پروژه های مهمی که برای استان طراحی شده ، پیگیری کنند و پروژه های نیمه تمام را در حداقل زمان ممکن به اتمام برسانند.

استاندار قم با اشاره به مولفه های حکمرانی خوب پاسخگویی را یکی از آن ابزار دانست و اظهار کرد: در پروژه های عمرانی شهر قم که نیمه تمام مانده اولویت با بررسی کارشناسی و عدم تحمیل پروژه هایی است که بر بیت المال تحمیل شود.

استاندار قم با بیان اینکه در بازدید از فرودگاه قم اولویت با پرداخت حق و حقوق مردم است تصریح کرد: نظر اولیه کارشناسی این است که معارضین شناسایی و با پرداخت حق و حقوق آنها پروژه آماده تحویل به بخش خصوصی و سرمایه گذاری آن شود.

وی خاطر در خصوص سئوالی در خصوص عدم پاسخگو بودن دستگاه های دولتی استان گفت: دستور اکید برای رسیدگی به این موضوع خواهم داد چرا که اولویت اصلی ابقاء مدیران یا عزل آنها کارنامه عملکرد و پاسخگویی شفاف آنهاست.

مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی استانداری نیز با بیا اینکه بانک ها در سال گذشته به مدد تولید در استان آمده است گفت: بیش از 1000 میلیارد تومان به بخش تولید قم کمک شده که این کار سبب تثبیت 400 شغل و ایجاد بیش از 400 شغل دیگر شده است.

محسن بهشتی معاون عمرانی استانداری نیز از ساخت پروژه های عمرانی در استان قم ابراز خرسندی کرد و افزود بیش از 4 پروژه در بخش آموزش و پرورش داشته ایم که 3 مورد از آنها در خصوص ساخت مدرسه و یک مورد در خصوص ساخت استخر بوده است.

معاون عمرانی استانداری قم گفت: احداث پل ونارچ، تقاطع غیرهمسطح شهرک صنعتی شهاب ، آبیاری نوین دشت طغرود،گاز رسانی به ۱۶ روستای قم ، احداث ۴ جایگاه سوخت در قم ، بهره برداری چند مرکز تفریحی و اقامتی و دفاتر خدمات مسافرتی، اجرای شبکه فاضلاب شهرک قدس ،تکمیل بخشی از شبکه فاضلاب قم، احداث ساختمان کلرزنی شهرک صادقیه، احداث شبکه معابر و جدول گذاری و آسفالت و توسعه فضای سبز و بازگشایی معابر ، بهسازی برخی از بافت های تاریخی قم، افتتاح ۲ ایستگاه آتش نشانی، ۴ پروژه نوسازی مدارس، اجرای ۸۵ پروژه در روستاها توسط دهیاران ،۴۰ پروژه اشتغال آفرینی در روستاها از جمله پروژهای شاخص و رو به جلوی استان قم است.

خاطر نشان می شود این نشست اولین دیدار استاندار قم با خبرنگار به صورت رسمی می باشد که با توجه به مطالبات جامعه خبری از دستگاه های اجرایی استان افق رو به رشدی را نشان می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار