در گفت و گو با پانا

ساداتیان: مشکلات «متری شیش و نیم» برای حضور در جشنواره فجر رفع شد

تهران (پانا) - تهیه کننده فیلم سینمایی «متری شش و نیم » از رفع مشکلات، این فیلم برای اکران در جشنواره فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
ساداتیان: مشکلات «متری شیش و نیم» برای حضور در جشنواره فجر رفع شد

سید جمال ساداتیان در گفتوگویی کوتاه با خبرنگار پانا درباره آخرین وضع این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: بسیاری از مشکلات اداری این فیلم برای حضور در جشنواره فجر مرتفع شده است و به احتمال فراوان این فیلم از امروز بار دیگر به جدول جشنواره باز می‌گردد.
«متری شیش و نیم» جدیدترین فیلم بلند سینمایی سعید روستایی در مقام کارگردانی است که نمایش‌های دیروز آن در سینما‌های نمایش‌دهنده جشنواره فیلم فجر متوقف شد و حواشی زیادی را رقم زد و حتی فیلم سینمایی خون خدا که به جای این فیلم در جشنواره به نمایش در آمده بود به دلیل آنچه از سوی تهیه‌کننده فیلم ناهماهنگی جشنواره فجر یاد شد از این رویداد هنری کنار کشد.
در همین باره روز گذشته روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر شایعات مبنی بر مجوز نداشتن «متری شش و نیم» را بی‌اساس دانست و عنوان کرد: این فیلم به دبیرخانه جشنواره رسیده و برای حضور در بخش سودای سیمرغ انتخاب شده است، ضمن آنکه این فیلم مجوز نمایش در جشنواره را هم از طرف شورای پروانه نمایش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده است.
«متری شش و نیم»، دومین ساخته روستایی پس از «ابد و یک روز» است که به معضل اعتیاد در جامعه می‌پردازد و پیمان معادی، فرهاد اصلانی، نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار