مشارکت مردمی در زمینه کتابخوانی افزایش یابد

صومعه سرا (پانا) - فرماندار شهرستان صومعه سرا با تاکید بر اینکه ضروری است به فرهنگ نگاه ویژه ای شود، گفت: در زمینه کتابخوانی و مطالعه باید میزان مشارکت مردمی را افزایش دهیم.

کد مطلب: ۸۹۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردمی در زمینه کتابخوانی افزایش یابد

علی فتح اللهی روز پنجشنبه در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان صومعه سرا با گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و زیربنای همه فعالیت ها فرهنگ است و باید تفکرات انقلاب در تمامی فرآیندها مدنظر قرار گیرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ما عزت و اقتدار را به ارمغان آورده، خاطرنشان کرد: انقلاب ما در تاریخ ثبت شده، برای تداوم آن نیاز است که انقلابی فکر و عمل کنیم.
فتح اللهی توکل به خدا و ایمان راسخ را رمز پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: اگر انقلابی فکر کنیم و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنیم، به موفقیت دست پیدا می کنیم اما سختی و مشقت دارد.
وی با بیان اینکه کتابخوانی زیربنای توسعه است، گفت: باید در زمینه بحث های فرهنگی تلاش شود به گونه ای که دغدغه فرهنگی اولویت ما باشد.
فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه باید علل پایین بودن جایگاه شهرستان در کتابخوانی و مطالعه بررسی شود، ادامه داد: مطلوب است بسترها برای ارتقاء جایگاه و افزایش میزان مطالعه و کتابخوانی در شهرستان فراهم و راهکارها ارائه شود.
فتح اللهی تداوم برگزاری نشست های کتابخوان را مثمرثمر دانست و عنوان کرد: شهرستان آمادگی برگزاری این نشست ها را دارد و برگزاری برنامه کتابخوانی باید جدی گرفته شود.
وی به افزایش بودجه فرهنگی شهرستان نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: باید مخاطبان را نسبت به کتابخوانی ترغیب کنیم.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار